سردار غیب‌پرور در نشست خبری:

افتتاح بیش از هزار و صد پروژه محرومیت زدایی توسط بسیج/ ورود بسیج به حوزه نیروگاه‌های خورشیدی

رئیس سازمان بسیج گفت: در هفته بسیج، هزار و صد و پنجاه پروژه محرومیت‌زدایی افتتاح می‌شود و سه هزار واحد کوچک و خرد اقتصاد مقاومتی در حوزه خانگی نیز آغاز به کار خواهد کرد.

هادی نیوز: سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، صبح امروز در نشست خبری در آستانه هفته بسیج اظهار داشت: بنای ما از ابتدای سال۹۷ تاکید بر خدمت‌رسانی است که جلوه‌ای از آن را در مرداد و شهریور امسال مشاهده کردیم که اتمام آن هم تجمع بزرگ استادیوم آزادی بود و این دور از خدمت‌رسانی تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه هفته بسیج از ۲۹ آبان شروع می‌شود درباره برنامه‌های این هفته گفت: هزار و صد و پنجاه پروژه محرومیت‌زدایی افتتاح می‌شود و سه هزار واحد کوچک و خرد اقتصاد مقاومتی در حوزه خانگی نیز آغاز به کار خواهد کرد.

سردار غیب‌پرور از اعزام شش هزار گروه جهادی  به مناطق مختلف کشور خبر داد و افزود: برنامه‌ای که برای اولین بار به اطلاع مردم می‌رسد این است که بسیج در حوزه انرژی خورشیدی ورود کرده و شروع به ساخت سه هزار واحد نیروگاه پنج مگاواتی کرده که بنا داریم در آینده به سمت نیروگاه‌های صد مگاواتی حرکت کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین از اجرای طرح ایران‌یار خبر داد و گفت: در این طرح، با هدف ایجاد خودباوری در بین دانش‌آموزان، سی هزار دانش‌آموز از کارخانجات و صنایع تولیدی کشور بازدید می‌کنند.

وی ادامه داد: همچنین از هزار و پانصد مدیر کارخانه و کارگاه تولیدی و صاحبان صنایع دولتی و غیردولتی دعوت شده تا به مدارس بروند و توضیحاتی را درباره ظرفیت‌های اقتصادی کشور بدهند. جامعه مخاطب نیز سیصدهزار دانش‌آموز کشور است.

به گفته سردار غیب‌پورر، عناوین روزهای هفته بسیج امسال به شرح زیر است:

سه‌شنبه ۲۹ آبان؛ روز بسیج، فرهنگ و مسجدمحوری (شامل چهار برنامه)
چهارشنبه ۳۰ آبان؛ روز بسیج، اقتصاد مقاومتی، خدمت‌رسانی و سازندگی (شامل 10 برنامه)
پنجشنبه یکم آذر؛ روز بسیج، اقتدار دفاعی- امنیتی (شامل دو برنامه)
جمعه ۲ آذر؛ روز بسیج، معنویت و انتطار
شنبه ۳ آذر؛ روز بسیج، جهاد کبیر و استکبارستیزی
یکشنبه ۴ آذر؛ بسیج، جهاد روشنگری و تبیین
دوشنبه ۵ آذر؛ روز بسیج و چهل سال افتخار

ادامه دارد...