جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) مطرح کرد

جنگ روانی سهمگین و پرتوان دشمن در مقابل عملکرد هیچ/ مأموریت لاینفک آمریکایی‌ها

جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: آمریکایی‌ها دیگر هیمنه، قدرت و ظرفیتی ندارند، جنگ روانی آن‌ها مهیب، سهمگین و پرتوان بوده، اما عملکردشان هیچ است.

هادی نیوز: سردار مجتبی فدا بعد از ظهر یکشنبه در آئین تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویین میاندشت اظهار داشت: امسال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است و 40 سالگی نشانه پختگی و بلوغ و اقتدار و عظمت کشور ما است که در مقابل آمریکایی‌ها مقاومت کرد، به واسطه عظمت، اقتدار، مقاومت، عمل و فرهنگی که در منطقه تزریق کردیم این ظرفیت ما را بالا برد. 

وی افزود: آمریکایی‌ها در طول 40 سال گذشته که در منطقه حضور داشتند امروز به این جمع‌بندی می‌رسند که رئیس جمهور آمریکا می‌گوید ما 6 میلیون دلار در منطقه خرج کردیم، اما هیچ چیز به دست نیاوردیم، اما در مقابل ایران همه چیز را به دست آورد.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان ادامه داد: دشمنان می‌گویند ما به دنبال کوتاه آمدن مردم و مسؤولان ایرانی از آرمان‌ها و ارزش‌هایشان هستیم، در همین راستا به واسطه برنامه‌ریزی که طی سال گذشته انجام دادند و طراحی و نقشه‌چینی‌هایی که داشتند حوادث دی‌ماه و اتفاقاتی را که در حدود 12 استان کشور از جمله اصفهان افتاد، رقم زدند؛ ترامپ در همان ایام در توئیتر خود اعلام کرد که وقت سرنگونی ایران و از بین بردن نظام جمهوری اسلامی رسیده است.

وی با تأکید بر بالا بودن اقتدار جمهوری اسلامی ایران، گفت: امروز اگر ائتلاف‌هایی شکل می‌گیرد و ضدانقلاب به رهبری آمریکا و پشتیبانی کشورهای اروپایی جمع شده و اختلافاتشان را کنار می‌گذارند، به این دلیل است که دنبال استفاده از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

فدا در ادامه بیان کرد: آمریکا تمام تلاش خود را بر این داشته که نظام جمهوری اسلامی ایران را بزند، بدون شک مقابله با نظام و ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی ایران جزء لاینفک مأموریت آمریکایی‌ها بوده است.

وی در ادامه تصریح کرد: درست است که ما مشکلات زیادی داریم، اما مشکلات طرف مقابل از جمله عربستان و آمریکا کمتر از ما نیست و چیزی که مشکلات را با شدت ملموس کرده و به آن دامن می‌زند کار روانی دشمن در فضای مجازی است؛ دشمنان شبانه‌روز در فضای مجازی به دنبال ایجاد ناامیدی و یأس در مردم بوده و به این‌ مسأله دامن می‌زنند که جمهوری اسلامی قادر به حکومت‌داری نیست. 

جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان در پایان مطرح کرد: آمریکایی‌ها دیگر هیمنه، قدرت و ظرفیتی ندارند، جنگ روانی آن‌ها مهیب، سهمگین و پرتوان است، اما عملکردشان هیچ است؛ شما دیدید گفتند ما به سوریه حمله می‌کنیم و به زودی سوریه را می‌گیریم که هیچ کاری نکردند، فقط گذرگاه بین سوریه و عراق را بمباران کردند که شهید حججی هم آن‌جا شهید شد و چند وقتی آن مکان را اشغال کردند، اما دیدیم که ارتش سوریه چند هفته پیش آن منطقه را آزاد کرد.

 در این جلسه از زحمات سید فضل‌الله بهرامی تقدیر شد و محمد رحمانی به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویین میاندشت معرفی شد.

فارس