رکورد مشارکت مردمی در ایران و جهان بازهم شکست؛

این یعنی "حماسه سیاسی" / سه پیام انتخابات ایران

بي شك حماسه امروز ايرانيان را مي توان گامي بلند در اين عبور تاريخي دانست و يك بار ديگر نشان داد آمريكا و دوستان اروپايي اش در تحليل اوضاع و شرايط ايران به بيراهه مي روند.

 

 

از خرداد سال 91 تا امروز اتفاقات و فراز و نشيب هاي بسياري در كشور رخ داد. از تحریم های بی سابقه اقتصادی و به زعم غرب "فلج کننده"، فشارهای گسترده سیاسی علیه ملت ایران،‌ تهديدهاي مكرر به حمله نظامي و برنامه ریزی برای ترور و بمب گذاری تا حربه حقوق بشر و قطع خريد نفت؛ تا بلكه رابطه و اعتماد ملت ایران به نظام جمهوری اسلامی را کمرنگ کنند و عبور از پيچ تاريخ را تبديل به سكون و در صورت امكان سقوط كنند.

بي شك حماسه امروز ايرانيان را مي توان گامي بلند در اين عبور تاريخي دانست و يك بار ديگر نشان داد آمريكا و دوستان اروپايي اش در تحليل اوضاع و شرايط ايران به بيراهه مي روند.

صف های طولانی مردم پیش از آغاز رای گیری، وزیر خارجه آمریکا را که گفته بود انتخابات ایران را قبول ندارد، دچار سرگیجه کرد. هنگامي كه عقربه هاي ساعت 8 صبح را نشان داد، درب هاي دهها هزار شعبه اخذ راي در سراسر كشور به روي مردم مشتاقي كه بسیاری از آنان حتي از ساعتي قبل منتظر بودند، باز شد تا در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب، حماسه سیاسی در کشور محقق شود.

صفرعلی براتلو، رئیس ستاد انتخابات استان تهران عصر امروز با بیان اینکه قطعاً حضور مردم در پای صندوق‌های رأی موجب استقلال بیشتر خواهد شد، بیان داشت: در ۳۴ سال گذشته به این شکل ازدحام قبل از آغاز اخذ رأی‌گیری در شعبات نداشته‌ایم.

حضور مردم در شعب اخذ راي به گونه اي بوده است كه حتي رسانه هاي مغرض خارجي را نيز مجبور به اعتراف كرد و آنان در گزارش هايي كه از ايران به سراسر جهان مخابره مي كردند، از صف هاي طولاني و حضور میلیونی تهرانی ها و سایر مناطق کشور براي شركت در انتخابات ابراز شگفتی کردند.

آرامش و امنيت كامل در شعب اخذ راي را نيز بايد يكي از مهم ترين ويژگي هاي یازدهمين انتخابات ریاست جمهوری دانست.

در حالي كه مهلت قانوني راي گيري تا ساعت 18 اعلام شده بود، حضور بی سابقه ملت ایران در حوزه هاي انتخابيه از جمله تهران، مسئولان را مجبور کرد در چند نوبت و تا ساعت 22 در کل کشور و 23 در تهران مدت اخذ رای را تمدید کنند.

رکورد مشارکت مردمی در ایران و جهان بازهم شکست

رئیس ستاد انتخابات استان تهران عصر امروز اعلام کرد:  تا این ساعت استقبال مردم از انتخابات بیشتر از سال ۸۸ بوده است و جمعیت پرشوری دارد و در شعب اخذ رأی شاهد هستیم.
وی افزود: مطمئناً ۷۰ درصد از واجدین شرایط در استان تهران در انتخابات شرکت می‌کنند.

تا لحظه تنظيم اين گزارش و بر اساس اخبار و گزارش هاي دريافتي از منابع جهان نیوز، نرخ مشارکت در سراسر کشور، رکورد 85 درصدی سال 88 را هم خواهد شکست؛ بنابراین ملت حماسه ساز ایران، رکورد جهانی مشارکت در انتخابات را که متعلق به خودش بود، باز هم ارتقا داده و دنیا را انگشت به دهان گذاشته است.

سه پیام مهم ملت

در انتخابات سال 88 یک مشارکت بی نظیر در تاریخ انقلاب اسلامی و جهان ثبت شد اما جریان فتنه 88 با خط دهی و رهبری آمریکا و صهیونیست ها آن را به کام مردم تلخ و نظام امانتدار اسلامی را به تقلب متهم کردند. آنان در طول این چهار سال بارها شعار دادند که جمهوری اسلامی و انتخاباتش قابل اعتماد نیست اما حضور پرشور و گسترده مردم و نیز مشارکت افراطیون اصلاح طلب در انتخابات امروز نشان داد که حتی خود آنان هم برای این ادعاها کوچکترین ارزشی قائل نیستند چه رسد به ملت ایران.  در واقع مردم به آمریکا و عوامل فتنه گر آن نشان دادند همچنان نظام و مسئولان خود را امانتدار می دانند و بر پایه همین اعتماد بار دیگر چنین حماسه ای خلق کرده اند.
 
این رویداد مهم و قابل تامل در حالی رخ داده است که هیچ کاندیدای اصلاح طلبی در صحنه انتخابات حاضر نیست. حسن روحانی هم که مورد حمایت اصلاح طلبان قرار گرفته یک راست سنتی است و تاکنون حاضر نشده خود را اصلاح طلب بنامد. کاندیدای اصلاح طلبان محمدرضا عارف بود که به دلیل عدم اقبال مردمی مجبور به کناره گیری شد.
بنابراین این نتیجه قطعی است که با اینکه اصلاح طلبان هیچ نماینده ای در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم ندارند اما مشارکت مردمی از رکورد سال 88 هم عبور کرده است.

دیگر نکته مهم اینکه، با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب که رای به هر یک از کاندیداهای انتخابات رای به جمهوری اسلامی است، به نظر می رسد ایران اسلامی شاد یک جهش چشمگیر در جایگاه منطقه ای و جهانی خود خواهد بود و غربی ها با این حماسه بزرگ سیاسی خلع سلاح و مجبور به عقب نشینی در مقابل خواسته های به حق ملت ایران خواهند بود.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.