سوء‌استفاده فتنه‌گران از شادی مردم پس از انتخابات

شب گذشته و در میان شادی هواداران آقای روحانی در سطح معابر و خیابان‌های شهر تهران و سایر شهرهای کشور، گروه‌های کوچکی از عناصر جریان فتنه سعی کردند با تحریک و تشویق تجمع‌کنندگان، شعارهایی را در حمایت از سران فتنه، موسوی و کروبی، فراگیر کنند که با استقبال عموم مواجه نشد.

 

عناصر فتنه در نظر دارند با طرح شعارهایی از این دست، دروغ‌ها و جرم‌های ارتکابی سرکردگان جریان فتنه را به دست فراموشی بسپارند، این انتخابات باشکوه که نمادی از اقتدار و تحمل نظام اسلامی در برابر یاوه‌گویان و بدخواهان است، فتنه‌گران را در پیشگاه ملت شریف ایران سرشکسته کرده است. آنانی که در سال 1388 با سردادن شعار خائنانه تقلب در انتخابات، فتنه‌ای را علیه پیروزی مردم به‌راه انداختند، طی شب گذشته شاهد پیام‌های تبریک و محترمانه همه مسئولان نظام و سایر نامزدها به‌ویژه نامزدهای اصول‌گرا به حسن روحانی بودند. به‌نظر می‌رسد مطالبه مردمی برای محاکمه فتنه‌گران که با طرح دروغ و شایعات سیاه، تلخ‌‌کامی را در سال 1388 نصیب ملت کردند، در روزهای آتی نیز همچنان مطرح شود و ابعاد جدی‌تری به خود بگیرد.

بی‌بی‌سی روز گذشته و پیش از اتمام شمارش آرابه استقبال یادداشت محمدرضا خاتمی رفت که در وب‌گاه اینترنتی «نوروز»که نزدیک به جبهه منحله مشارکت است، منتشر شده است. در این یادداشت آمده است: «اینک که جشن ملی بر پا شده است اولین درخواست ما این است که با آزادی میر حسین موسوی و مهدی کروبی و زهرا رهنورد و همه زندانیانی که به باور ما بی‌گناه هستند، شیرینی و حلاوت این حماسه سیاسی را دوچندان کنیم!»

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.