آزمون راه‌هایی برای فرار از پرداخت هزینه!

بر اساس اخبار رسیده، اصلاح‌طلبان از هم‌اکنون فعالیت‌های گسترده‌ای را برای انتخابات مجلس آغاز کرده‌اند ...

 

بر اساس اخبار رسیده، اصلاح‌طلبان از هم‌اکنون فعالیت‌های گسترده‌ای را برای انتخابات مجلس آغاز کرده‌اند این جریان سیاسی در حال رایزنی برای تشکیل مثلث «هاشمی، ناطق، خاتمی» برای ورود به مجلس دهم هستند و همچنین دیدار‌هایی را با محمدرضا عارف در این‌باره انجام داده‌اند که گفته می‌شود قرار است نقش کلیدی را در انتخابات مجلس بر عهده بگیرد.

در همین راستا، محمدرضا عارف این روزها زیر نظر سیدمحمد خاتمی برنامه راه‌اندازی حزب فراگیر اصلاح‌طلبان و انتشار روزنامه‌ای با نام «امید ایرانیان» را دنبال می‌کند. از سوی دیگر نیز از طرف سیدمحمد خاتمی به مرتضی الویری مأموریت داده شده است که مقدمات برگزاری همایش سراسری اصلاح‌طلبان را در تهران فراهم کند. گزارش‌های رسیده در این باره حکایت از این دارد که اصلاح‌طلبان قصد دارند با برگزاری همایش‌هایی از این دست، خود را قدرتمند نشان دهند و بدون برائت از فتنه آمریکایی صهیونیستی سال 88 و بدون پرداخت هزینه‌ای به صحنه سیاسی کشور بازگردند.

 

تحلیل‌:احتمالاً اصلاح‌طلبان به نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری و گذشت زمان امید بسته‌اند و خوش‌بینانه گمان می‌کنند که فرصت لازم برای بازگشت بی‌هزینه به صحنه فراهم شده و این یعنی فرار از درک واقعیت پیامد سیاسی اجتماعی عمیق فتنه.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.