نوه امام (ره) مایه خوشحالی مخالفان امام (ره) +سند

نعیمه اشراقی نوه دختری حضرت امام خمینی (ره) چندی قبل با اظهار نظرهای دشمن شادکن خود توانست خوراک خبریِ رسانه های ضد انقلاب و معارض را فراهم سازد.

 

نعمیه اشراقی نوه دختری حضرت امام خمینی (ره) که چندی قبل با اظهار نظرهای متفاوت از راه و رسم حضرت امام توانست دشمنان اسلام و انقلاب را خوشحال و امیدوار کند.
نعیمه اشراقی یکی از کاربران فعال در شبکه اجتماعی فیسبوک است که اظهار نظرهای جنجالی خودش را از طریق این شبکه اجتماعی منتشر می کند .
این نوه دختری حضرت امام دیروز در اظهار نظر دیگری که دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب را خوشحال و امیدوار کرد، از مسئولین اداره کننده نماز و ائمه جمعه خواسته است که شعار "مرگ بر آمریکا "را از شعارهای نمازهای جمعه حذف کنند!!!
این اظهار نظر نعمیه اشراقی بازتاب بسیار گسترده ای در شبکه های مختلف اجتماعی از جمله خود فیس بوک داشته است وتا آنجا که  کاربران شبکه های مختلف اجتماعی تا حد نفرین و فحاشی به نعمیه اشراقی واداشته است که این اقدام حکایت از آن دارد که مردم تا چه حدی از آمریکا که دشمن قسم خورده مردم ایران است ناراحت و عصبانی هستند .
برخی از کاربران فیس بوک هم دعا کرده و امیدوار هستند که صفحه نعمیه اشراقی هک شده باشد و این سخن از وی منتشر نشده باشد.
این برای چندمین بار است که این نوه دختری حضرت امام خمینی (ره) با اظهار نظرهای به اصطلاح روشنفکرانه و اصلاح طلبانه اش دشمنان نظام و انقلاب و کسانی که بغض حضرت امام را در سینه هایشان داشتند را خوشحال و مسرور کرده است.

http://www.qomefarda.ir/media/photo/523a647eaa083.JPG

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.