اختلافات روز افزون گروهک های ضد انقلاب و چنگ و دندان نشان دادن آنها برای همدیگر +تصاویر

تقریبا روزی نیست که شاهد افشاگری های جدید در خصوص اختلاف بین اعضا و گروهک های این به اصطلاح شورا نباشیم. به گفته عناصر این گروهک نتیجه تشکیل شورا جز کلاهبرداری ، فریب و اختلاف نتیجه ای نداشته است.

 

اختلاف و درگیری در گروهک های ضد انقلاب موضوع جدیدی نیست ، از پیروزی شکوه مند انقلاب اسلامی ایران که افراد میهن فروش و فراری برای مبارزه با انقلاب اسلامی، گروه هایی را تاسیس کردند تا ارتزاقی داشته باشند ، این درگیری ها و اختلاف شان با یکدیگر نیز بوده است .

ضد انقلاب خارج از کشور در یک طرح مضحک به نام انتخابات آزاد به پشتیبانی ربع پهلوی اقدام به تشکیل گروهک شورای به اصطلاح ملی کردند. این شورا که از همان ابتدای راه با مخالفت های بسیاری از سوی عناصر ضدانقلاب همراه بود موجب اختلاف هرچه بیشتر سلطنت طلبان به ویژه هواداران ربع پهلوی شد به گونه ای که بسیاری از ضدانقلاب ، پس از خروج از این شورا اقدام به افشاگری در خصوص پشت پرده پوشالی گروه های ضدانقلاب ، فحاشی های صورت گرفته از سوی دیگر اعضا و اختلافات بین خود کردند.

تقریبا روزی نیست که شاهد افشاگری های جدید در خصوص اختلاف بین  اعضا و گروهک های این به اصطلاح شورا نباشیم. به گفته عناصر این گروهک نتیجه تشکیل شورا جز کلاهبرداری ، فریب و اختلاف نتیجه ای نداشته است.

فرید خاوری عنصر بهایی و سلطنت طلب در صفحه فیسبوک خود نوشت:" مشاهده میکنیم که در شورای عالی ملی (گروهک ربع پهلوی) اختلاف و دودستگی بوجود آمده است ، بی لیاقت ها در شورای ملی رخنه کرده اند و با در دست گرفتن قدرت، با لیاقت ها را کنار زده اند."

عناصری که قدرت را در این گروهک به دست گرفته اند نازیلا گلستان و رضا پیرزاده ساکن فرانسه هستند که از سوی اغلب افراد ضد انقلاب متهم به همکاری با نهادهای امنیتی جمهوری اسلامی هستند.

نازیلا گلستان سخنگوی محسن سازگارا در فتنه 88 بود که هم اکنون مشاور عالی ربع پهلوی و عضو این گروهک میباشد.

وی در رژیم پهلوی مشاور محمد رضا پهلوی بود، همچنین در سال 89 به عنوان نخستین ایرانی برای فرمانداری ایالت فلوریدا آمریکا نامزد شد که با بررسی های به انجام آمده ایالتی در خصوص وی شایسته احراز پست نشد. شایان ذکر است فرید خاوری کارشناس تلویزیون ضد انقلاب اندیشه با حضور در این شبکه در سال 90 بیان کرده بود که "اگر بین ایران و آمریکا جنگی صورت بگیرد برنده این جنگ ایران خواهد بود".

همچنین خسرو فروهر مجری تلویزیون ضد انقلاب پارس در صفحه فیس بوک خود پرده از عمق اختلاف میان این گروهک برداشت و با اعتراض و انتقاد از دوستان سابقش نوشت:“دوستان گرامی‌، در پایین نوشته‌ای از ۱۳ ماه می امسال را برایتان گذشتم که چه گونه امروز را پیش بینی‌ کرده بودم! میدانستم آنهایی که روزی به من حمله میکردند، روزی راه من را خواهند رفت ولی‌ دشمنی با من را فراموش نخواهند کرد!

این است سرنوشت روشنگری در کشور ما. زمانی‌ که حدود ۴ ماه پیش از شورای عالی‌ شورای ملی‌ استعفا کردم، عده‌ای از همان شورا هر توهین و تهمتی بود به من زدند، زمانی‌ که من از باند نازیلا گلستان و گروه فاشیستی وی که امکان هر گونه فعالیت مثبت در شورای ملی‌ را از دیگران سلب کرده بودند، انتقاد میکردم و به همین خاطر استعفا کردم، از هر طرف به من حمله شد!!

نکته جلب این است که در چند روز گذشته همان‌هایی‌ که به من حمله میکردند، خود با ۴ ماه تاخیر از شورای ملی‌ استعفا کردند، نکته غم انگیز این است که این اشخاص حتی ذره‌ای شرافت اخلاقی‌ نداشتند که از من تا به امروز عذرخواهی کنند!! نوشته زیر را در هنگام استعفا خود نوشته بودم، ببینید چه نوشته بودم و چه گونه سخنم درست از آب در آمد!

 یکی دیگر از گروهک های فعال در این شورا ، جنبش آذربایجان است که پایگاه خبری آن متعلق به گروهک لهراسب زینالی (کلاهبردار ساکن آلمان) می باشد. این وبسایت در مطلبی که در اول فروردین منتشر نموده آورده است : اصول منشور پیشنهادی برای تشکیل شورای ملی نقض شده و این شورا ملی نیست.

او دلایل نقض منشور پیشنهادی و مخالفت خود را "باند بازی مدیران شورای پهلوی، القاء نظرات، دیکتاتوری محض، ناتوانی فکری و سوء مدیریت، عدم شفافیت در کارها بویژه انحصاری نمودن کارگروه مالی، خود محوری و توهم و خود بزرگ بینی، استفاده شعاری از عنوان دمکراسی و شفاف سازی و عملکرد برعکس آن، توهین به اعضای جدا شده از کمیته، گزینش اعضاء و بستن درب کمیته بر روی دگر اندیشان" می داند و مقصر اصلی را مسئول دفتر رضا پهلوی معرفی می نماید.

 

اسامی اشخاص موجود در تصویر: علی اکبر امید مهر ، نازیلا گلستان، رضا پیرزاده


اختلافات این گروهک با شورا از آنجا آغاز شد که سایت فراخوان شورای پهلوی اطلاعیه ای در تاریخ 28 اسفند با این مضمون صادر نمود: نظر به کوتاهی آقای رضا تقی زاده در انجام اموری که کمیته موقت هماهنگی به منظور تشکیل شورای ملی؟! ایران بر عهده ایشان نهاده بود و علیرغم تذکرهای اعضای این کمیته به نامبرده، متاسفانه ایشان اقدام مثبتی برای بهبود امور ننمودند، لذا این کمیته قصد برکناری وی را در دستور کار خود داشت.

با توجه به اخبار رسیده از دوستداران این تشکیلات، آقایان لهراسب زینالی و فرهاد طالشی و بهداد مرشدی نظر به سوابقی که در ابتدای امر این کمیته از آنان بی اطلاع بوده، صلاحیت حضور و ادامه همکاری، در این پروژه ملی را نداشته و کمیته موقت هماهنگی از ادامه همکاری با آنان معذور است.


شخصی که رضا پهلوی در خصوصش افشاگری کرد،لهراسب زینالی عضو شورای پهلوی ساکن آلمان

 

رضا تقی زاده سخنگوی شورای پهلوی که توسط کمیته موقت اخراج شد

 

رسانه ای شدن این اختلافات بیش از همه برای کاسبان این شورا گران تمام شد بطوری که یکی از مجریان شبکه های ماهواره ای وابسته به ربع پهلوی به نام شهرام همایون که گویا از افشاگری رضا پهلوی در خصوص لهراسب زینالی خرسند نشده است جهت پایان دادن به قضیه در صفحه فیس بوک اش نوشت: گفتگو با "شاهزاده رضا پهلوی" انجام شد. بسیاری آنرا تماشا کردند. خبر اول سایت بالأترین شد.برخی هم نظراتی دادند.

 

بیشتر انها که مطالب مطرح شده را موافق نظر خود دیدند مثبت و انها که حرفها و پاسخ ها را مطابق نظر خود ندیدند منفی. از همه می خواهم یکبار دیگر این برنامه را تماشا کنید.اینبار اما، معیار "خودتان" و نظر شخصی خودتان نباشد، بلکه فکر کنید "جمهوری اسلامی" بعد از تماشای ان خوشحال خواهد بود یا نه؟

 

کمیته موقت این شورای با اما و اگرها قرار گذاشتند که 7 و 8 اردیبهشت تشکیل شود. این نشست سلطنت طلبان در پاریس که همراه با رقاصی شرکت کنندگان برگزار شد با حمایت سرویس های اطلاعاتی بیگانه قصد داشت تا یک کروهگ دیگر بر علیه نظام ازماندهی کند.

 

گزارشها حاکی است بحث 2 روز در نشست سلطنت طلبان موضوع فدرالیسم بوده است که به نتیجه خاصی نرسیدند و مجری خواست این موضوع برای برنامه های بعد باشد.تحرکی که در این روزها بیش تر نمود و واکنش برانگیخته است، مطرح کردن فدرالیسم توسط برخی جریانات خارج از کشور است.حتی کنفرانسی در پارلمان فرانسه با حضور تعدادی از گروه های ضد انقلاب تشکیل شد که سخنان گفته شده در آن موجب تعجب شده است؛ به عنوان مثال کریم عبدیان مشاور ارشد حزب تضامن دموکراتیک اهواز در سمیناری در پاریس خواستار تغییر نام خوزستان به عربستان شد؟! که سایت سعودی سایت العربیه  از آن استقبال کرد.

روند کار در شورای به اصطلاح ملی (شورای سلطنت طلبان) اینگونه است که میثاق ملی (منشور) را به تصویب برسانند و معرفی کاندیدها و انتخاب آنها به وسیله اعضای مجمع موسس تعیین اعضای شورای عالی تعیین اعضای دفتر سیاسی است.

فخرآور ضد انقلاب ساکن آمریکا و رییس گروهک 5 نفره کنفدراسیون دانشجویان ایرانی وقتی بخش دوم سخنرانی خودش در فیس بوک را منتشر کرد یکی از دوستان فیس بوکش از او در خصوص تعیین اعضای شورای عالی تعیین اعضای دفتر سیاسی وسال میپرسد و فخرآور در جواب به او مینویسد رضا پهلوی فرزند شاه فراری ، پیرزاده از دفتر پاریس پهلوی ، گلستان از پادوهای دفتر پاریس ، رویا عراقی عضو فراری باند کاظمینی بروجردی و دخی عبدی مجری بی سواد به همراه خودش فرمایشی انتخاب شدند و بقیه افراد هم مشخص خواهند شد که نشان از آن دارد انتخابات آزاد یعنی این و افراد با نفوذ از قبل انتخاب شده اند و این بزرگترین رسوایی برای ضد انقلاب است.

سوتی در صفحه فیس بوک فخرآور – ضد انقلاب مقیم آمریکا

 

اعتراض سایت صهیونیستی بالاترین به سوتی امیر فخرآور

سوتی دیگر فخرآور در این نشست جعل صدای ارژنگ داودی فتنه گر ضد انقلاب بود که دوران محکومیت خود را سپری میکند که واکنش تند ضد انقلاب را در پی داشت.

یکی از کاربران سایت صهیونیستی بالاترین در نوشت:این ویدئو جهت درج در تاریخ جعلیات فخرآور و خیانت به زندانیان سیاسی به قضاوت عمومی گذاشته میشود :امیر عباس فخر آور در ادامه اقدامات فریب کارانه و تنفر آمیز خود دسته گل جدیدی به آب داد و با انتساب یک نوار به زندانی ارژنگ داودی مدعی شد وی با ارسال این پیام ویدئویی از زندان بندر عباس ! از شورای ملی‌ رضا پهلوی حمایت کرد! منابع مطلع ضمن تماس با خانواده ارژنگ داودی این صدا را جعلی و متعلق به فردی ناشناس دانستند.

 

دوست ارژنگ در این خصوص اظهار داشت:اینجانب امیرحسین موحدی از دوستان ارژنگ داودی ضمن تماس با ایشان و خانواده ایشان جعلی بودن این صدا را اعلام داشته اقدام آقای فخر را در جعل و مونتاژ صدای منتسب به ارژنگ داودی را نفرت آور دانسته محکوم می‌کنم.

سوتی های زنجیره ای فخرآور موجب شده تا ضد انقلاب او را نفوذی قلمداد کنند

یکی از کاربران سایت ضد انقلاب ایران گلوبال نوشت: قصد ما افشاگری علیه یک ویدئو جعلی تا زمانی ادامه خواهد یافت که کاربران بیشتری در جریان قرار گیرند ؛ شاید شورای ملی طی یادداشتی این عمل زشت جناب فخر آور را محکوم نماید . اگر این مطلب عدم انتشار بخورد ..موضوع خاتمه یافته تلقی می شود . این ویدئو وسیعا در فضای مجازی پخش شده است.

 

انچه پر واضح است این که شکست های پیاپی ربع پهلوی برای ایجاد یک شورایی هرچند کوچک و عدم توان اداره آن سبب گردیده است که سازمان های اطلاعاتی غربی ضمن ناامیدی از تاثیر گذاری این شورا در داخل کشور ایران ، سطح حمایت های خود را با این شورا کاهش دهند و این تشکیلات را یک ورشکسته سیاسی حساب نمایند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.