نویسنده‌ فتنه ‌در روزنامه‌ دولت!

روزنامه دولتی «خورشید» ارگان مطبوعاتی سازمان تأمین اجتماعی، در روزهای اخیر با تغییرات مدیریتی در کادر تحریریه و مدیریت خود رو‌به‌رو شده است

 

 

روزنامه دولتی «خورشید» ارگان مطبوعاتی سازمان تأمین اجتماعی، در روزهای اخیر با تغییرات مدیریتی در کادر تحریریه و مدیریت خود رو‌به‌رو شده است.اخبار رسیده حاکی از انتصاب «علی اکرمی عراقی» عضو دفتر سیاسی نهضت آزادی، به عضویت شورای راهبردی روزنامه خورشید است.

«نوربخش» رئیس جدید سازمان تأمین اجتماعی، این انتصاب را در حالی صورت داده که اکرمی به عنوان یک چهره تندرو در گروهک نهضت آزادی، فعالیت می‌کند.

بنابر این گزارش، اکرمی که در کارنامه خود سابقه بازداشت در سال 1390 را دارد، در سال 88 نیز در جایگاه عضو دفتر سیاسی نهضت آزادی چندین بار با زندانیان فتنه دیدارهایی داشته است.

امضای بیانیه تعلیق فعالیت‌های هسته‌ای از سوی اعضای نهضت آزادی و همراهی اکرمی با آن‌ها یکی دیگر از سوابق این عضو دفتر سیاسی گروهک نهضت آزادی است.اکرمی عراقی همچنین یکی از یادداشت‌نویسان ثابت پایگاه‌های اینترنتی ضدانقلاب نظیر؛ روزآنلاین بوده و این رسانه‌ها نیز اخبار مربوط به دستگیری و آزادی وی را مورد پوشش قرار داده و از اکرمی حمایت کرده‌اند.

حال مشخص نیست حضور افرادی با سابقه حمایت از فتنه و دارای دیدگاه‌های خاص در دولت اعتدال چگونه قابل توجیه خواهد بود.ظاهراً معنی اعتدال و تدبیر، در حال تبدیل شدن به قلع و قمع و انتصاب تندروهاست.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.