به‌دنبال بازگشت بی‌هزینه!

این روزها با احیای مجدد اصلاح‌طلبان و جریان کارگزاران در کشور، شاهد تشدید رایزنی‌ها و فشارهای مختلف برای بازگشت بدون هزینه عوامل و مسببان فتنه سال 88 به جریان مدیریتی کشور هستیم.

 

در این بین، رفع حصر میرحسین موسوی و مهدی کروبی به‌عنوان دوتن از سران فتنه وقایع سال 88 از ابتدا در دستور کار اصلاحات قرار گرفت و به بهانه‌های مختلف این موضوع مطرح می‌شود.

در جدیدترین تحرک جریان اصلاحات در کشور، رایزنی‌هایی درباره  مطرح کردن میرمحمود موسوی به‌عنوان سرلیست اصلاح‌طلبان برای انتخابات آتی مجلس صورت پذیرفته و در همین باره خبرسازی‌های بسیاری برای مطرح کردن نام وی در رسانه‌‌های زنجیره‌ای کارگزاران و اصلاح‌طلب در حال انجام شدن است. مصاحبه‌های متعدد خبرگزاری دولتی با برادر میرحسین موسوی در موضوعات گوناگون سیاسی، پوشش وسیع اخبار وی در روزنامه‌های اصلاح‌طلب، پیگیری وضعیت حصر میرحسین موسوی از میرمحمود موسوی، دعوت انجمن اسلامی دانشگاه تهران از او به عنوان سخنران مراسم 13 آبان، همه و همه تنها گوشه‌ای از سرمایه‌گذاری‌های جریان مذکور برای تشدید فشارها به دولت و مسئولان حکومتی برای رفع حصر بدون هزینه سران فتنه است. همچنین شنیده‌ها حکایت از برنامه‌ریزی وسیع عناصر فتنه برای برگزاری میتینگ‌های سیاسی در روز دانشجو به‌منظور زنده کردن عوامل فتنه 88 در دانشگاه‌های کشور را دارد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.