مانور شرم‌آور اصلاح‌طلبان بر جنازه‌های ۲ زن

هفته‌نامه آسمان در شماره اخیر خود پرونده‌ای را خاص آتش‌سوزی خیابان جمهوری کار کرده است. خلاصه مطلب اصلی این پرونده این است که چرا شهردار تهران «عین خیالش نیست» و «استعفا نمی‌دهد»؟!

به نقل از جوان، اصلاح‌طلبان همه توشه عملیات روانی خود را همراه با دروغ‌های آشکار و با کتمان حقیقت آمیخته‌اند تا از اصولگرایی مدیریت پایتخت انتقام بگیرند.

در روتیتر مطلب هفته‌نامه آسمان آمده است که «شهردار تهران با وجود فشار مخالفان حاضر به استعفا نشد. » واژه مخالفان در این جمله جالب توجه است، چه آنکه به خوبی بیان می‌کند بحث نه از سوی دلسوزان بلکه صرفاً از سوی مخالفان قالیباف مطرح شده است.

کسانی که هنوز خاطره تلخشان از روز رأی نیاوردن کاندیدایشان در جلسه شورای شهر برای انتخاب شهردار در خاطرشان مانده و آنها را به موضع‌گیری‌های غیرمنطقی علیه قالیباف وا می‌دارد. این بار هم پرونده مرگ دو زن در آتش‌سوزی خیابان جمهوری، اصلاح‌طلبان را به مرده‌خوری سیاسی واداشته است. جناحی که همواره مرگ نقش برجسته‌ای در فعالیت‌های سیاسی‌شان داشته و حیات خویش را در ممات دیگران رقم زده‌اند. مشمئزکننده‌ترین بخش ماجرا هم همین سوء استفاده از مرگ دیگران برای پیشبرد اهداف سیاسی خویش است.

آنها با خانواده دو زن کشته شده در این ماجرا مصاحبه می‌گیرند؛ از اشک و بغض‌های آنان می‌نویسند؛ عزاداری و احساسات آنان را به صفحه رسانه می‌کشانند؛ بارها صحنه مرگ این دو زن را با قلم به تصویر می‌کشند تا همه و همه ابزاری باشد که اصلاح‌طلبان به هدف سیاسی خویش برسند. وگرنه آنان هیچ‌گاه برای حادثه‌ای اینگونه هیاهو به پا نکرده‌اند، مگر که بدانند در نهایت قضیه به مخالف سیاسی‌شان منتهی می‌شود و آنان می‌توانند با تکیه بر خون آدم‌ها، رقیب سیاسی‌شان را تحت فشار قرار دهند، عملکرد شرم‌آوری که البته اصلاح‌طلبان از انجام آن ابایی ندارند!

اصلاح‌طلبان برای حادثه تصادف دو اسکانیا در اتوبان قم، انفجار قطار در نیشابور، سقوط‌های متعدد هواپیما در دولت اصلاحات و حتی سقوط هواپیمای خود وزیر راه در آن دوران، غرق شدن شش دختر دانش‌آموز و... که در دولت متبوعشان به وقوع پیوست، حتی از پوشش درست اخبار هم چشم‌پوشی می‌کنند، چه رسد که درخواست استعفایی از مدیران هم جناحی خود داشته باشند!

از سویی هفته‌نامه آسمان نیز همچون سایر رسانه‌های اصلاح‌طلب کوشید تا با سانسور دستور قالیباف برای تشکیل تیمی به منظور رسیدگی به این حادثه، این گزاره را جا بیندازد که شهردار تهران بی‌اعتنا از کنار این واقعه گذشته است. این سانسور در کنار انعکاس پررنگ دستور رئیس‌جمهور، سیاست جا انداختن باور کم‌کاری قالیباف را در این حادثه دنبال کرد.

تجربه نشان داده که باید منتظر دروغ‌ها و سانسورها و وارونه جلوه دادن‌های بیشتری از سوی اصلاح‌طلبان باشیم، چه آنکه آنها غوغازیست هستند و در همین هیاهوهای کاذب است که حیات سیاسی خویش را می‌یابند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.