انتقام ناکام از سردار قدس!

پایگاه اینترنتی «دبکا فایل»، وابسته به محافل اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در گزارشی خبری، با توجه به دروغ‌پردازی‌های اخیر صهیونیست‌ها نوشت: «هدف این اخبار جدید اسرائیلی‌ها ضربه زدن به ژنرال قاسم سلیمانی بوده است.»

 

 

این پایگاه خبری افزود: ژنرال قاسم سلیمانی مدت‌های زیادی است که موضوع مورد بحث مدیران نظامی صهیونیست‌ها و آژانس‌های اطلاعاتی آن‌هاست. طبق برخی از تحلیل‌ها، در کوتاه‌مدت، زمان حاج قاسم سلیمانی از پیدا کردن نقاط ضعف و پوشش دادن آن‌ها پر شده است. طبق برآورد برخی از کارشناسان صهیونیست‌ها، بنابراین حاج قاسم سلیمانی زمانی برای انتقام گرفتن از اسرائیلی‌ها ندارد.

این درحالی است که منابع اطلاعاتی امنیتی دبکا فایل (که خود وابسته به رژیم‌صهیونیستی است)، نظری متفاوت دارند. به عقیده تحلیل‌گران صهیونیست، ژنرال قاسم سلیمانی به یک برنامه‌ریز دقیق و محتاط در عملیات‌های مخفیانه مشهور است. او در عرض چند روز از حمله هوایی اسرائیل به مرز سوریه و لبنان، کلید انتقام آن حمله را با فرود موشک‌ها و بمباران حصار مرزی اسرائیل زد. بنابراین انتظار می‌رفت توقیف کشتی‌های ایرانی یک نوع بازپرداخت برای ژنرال ایرانی باشد. رژیم صهیونیستی در اواخر هفته گذشته مدعی شد نظامیان این رژیم، کشتی حامل اسلحه را در دریای سرخ کشف و توقیف کرده‌اند که از مبدأ ایران به سمت غزه در حرکت بود؛ اما مقامات تهران به‌شدت این موضوع را تکذیب می‌کنند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.