نوع رفتار نتانیاهو در نخست وزیری، یک اتفاق ویژه بود!

محمد ایمانی در کانال تلگرامی خود با اشاره به وضعیت سلامتی نتانیاهو نوشت:

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از مشرق : نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، زمین خورده و با حال نامناسب، به بخش اورژانس بیمارستان شیبا در رمات گان در شرق تل آویو منتقل شده است. گفته می شود او در خانه از هوش رفته و در اثر سقوط، سرش به شدت به زمین خورده است.

ان شاء الله که نتانیاهو زودتر سقط بشود؛ و دیر یا زود، همین اتفاق هم خواهد افتاد. در عین حال حضور و نوع رفتار وی در نخست وزیری، یک اتفاق ویژه بود که به واسطه اختلاف افکنی و ایجاد شکاف بی سابقه در عمق رژیم، روند سقوط اسرائیل را تسریع کرد.

به تعبیر حکیمانه امام خمینی (ره):

"در حدیث است که لاَیَزَالُ یُؤیَّدُ هَذَا الدِّینُ بِالرَجُلِ الفاجر.با مردهای فاجر ـ به ارادۀ خدا ـ این دین ما تأیید می‌شود.

محمدرضا مرد فاجر، خواهی نخواهی این دین به واسطۀ او تأیید شد؛ برای اینکه هرچه ظلم بیشتر باشد و هرچه ستمکاری بیشتر باشد، دین عدل بیشتر تأیید می‌شود. ظالم با اعمال ظالمانۀ خودش دین عدل را تأیید می‌کند؛ و لایزال اینطور بوده است.

فرعون با فرعونیت و طغیانش دین موسی را تأیید می‌کند، و ابوسفیان با طغیان، دین رسول اکرم را تأیید می‌کند؛ و محمدرضا با طغیان و عصیان و جور و ستم، دین اسلام را تأیید می‌کند.

خدا همان طوری که از قشر متفکرین روحانی تأیید می‌شود...، خدای تبارک و تعالی می‌فرماید که از قشرهای فاسد هم، از رجل فاجر هم، دین اسلام و دین خدا تأیید می‌شود؛ و آن به همین معناست که گفتم. نه تأیید می‌کند؛ تأیید می‌شود. لایزال یُؤَیَّدُ هذَا الدّینُ بِالرَّجُلِ الْفاجِر".

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.