ماهواره شلیک تیرخلاص بر قلب خانواده است

 

پیروزی انقلاب اسلامی در ایران همچون طوفانِ عاد بود که با وزش خود اندیشه های پوشالی شرق و غرب را در هم پیچید و نسیمی دل انگیز و امید بخش از اسلام ناب محمدی (ص ) را در سرزمین پهلوی به عرصه ظهور نشاند . بدون شک کشتیبان این انقلاب عظیم ، مردی از جنس نوح نبی (ع) بود ؛ مردی که افکار و اعمالش یاد و خاطره پیامبران بزرگ الهی را تداعی می کرد و افکارش تنها به مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی محدود نمی شد و در پی صدور انقلاب اسلامی از همان اوائل انقلاب بود ، چرا که به تنهایی یوسفستان میلیون ها میلیون یعقوب عاشق و دلداه بود . نورستان این مرد الهی از جماران ساده و بی پیرایه ساطع می شد و جان های بی قرار را به انوار تابناک خود منور می کرد . این مرد الهی ، نور الهی را در ایران اسلامی به تلألو در آورد ، اما سپاه ابرهه با افکار شوم خودشان در پی این بودند که نگذارند این تلألو و درخشش الهی به دیگر کشورهای جهان سرایت پیدا کند و در پی خاموش کردن این نور و به تعبیر آیه قرآن « و یُریدُونَ لِیُطفِوا نُورَاللهِ بأَفواهِهِم » بودند . اما به حول قوه الهی خداوند خود حافظ این نور الهی بود « واللهُ متّمٌ نورِه و لَو کَرِهَ الکافِرون »

انقلاب خمینی کبیر با جوهره دین و مؤلفه های ظلم ستیزی ، عدالت خواهی و مردمداری همراه بود ، این مؤلفه های روح بخش برای طروات بخشیدن قلوب خشکیده و ترک خورده فطرت انسان معاصر همراه بود و تهدیدی بی نظیر برای قدرت های سلطه جوی اهریمنی و افول ایدئولوژی مادی و مرگ تمدن منحط غرب بود .   

 تمدن غرب که بیش از چهارصد سال کوشیده بود با دور نگه داشتن مذهب از عرصه اجتماعی انسان، ساختارهای اجتماعی و سیاسی جهان سلطه را بر منفعت پرستی فردی استوار سازد، یکباره خود را در مقابل موج تازه ای دید که انسانیت را به بازگشت به فطرت الهی و ایمان فرا می خواند. چرا که امام خمینی (ره) به همه فهماند که انسان کامل شدن ، علی وار زیستن و تا نزدیکی مرزهای عصمت پیش رفتن افسانه نیست . از این رو ، مناسبات مسلط بر نظام جهانی، قدرتمندان را به مقابله با نظام مردم سالاری دینی، به عنوان مهمترین عوامل ناهمخوان با نظم تحمیلی مبتنی بر سلطه کشاند.

دشمن قسم خورده ایران اسلامی همه راههای براندازی جمهوی اسلامی ایران را از ترور فیزیکی گرفته تا تجزیه طلبی و اختلاف افکنی ، کودتا نظامی ، جنگ تحمیلی را امتحان کردند اما با یاری خداوند متعال دشمن در همه این توطئه ها به دلیل وجود رهبری آگاه و مردم همیشه در صحنه با شکست مواجه شد و دشمن به این نتیجه رسید که بهترین راه برای سلطه به مسلمان هدف قرار دادن دین، ایمان و اعتقادات آنان است و آخرین حربه دشمنان برای شکست نظام اسلامی، بهره گیری از اهرم تهاجم فرهنگی است. آمریکایی ها سالانه میلیون ها دلار برای تغییر افکار و باورهای ملت های مسلمان در جنگ «قلب ها و ذهن ها» هزینه می کند.دشمنان دریافتند که به وسیله جنگ نرم و ورود ماهواره به کانون خانواده ها با تظاهر به فرهنگ جهانی و شعارهای دروغ و آزادی می توانند بر غیرت ملی و دینی و همچنین ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران حمله برده و آن را تضعیف و در نتیجه به نابودی بکشانند و اینگونه به اهداف خود برسند.دشمنان پس از سالها تحقیق و تحلیل و برگزاری اتاق فکرهای متعدد در مورد اعتقادات و روحیات خانواده های ایرانی با صرف هزینه های کلان ، شبکه های ماهواره ای فارسی زبان را راه اندازی کردند که هر روز هم به تعداد آنها افزوده می شود.در این شبکه ها انتقال فرهنگ از طریق سریال ها و فیلم های مختلف به تدریج باعث می شود که فرهنگ مخاطبان به طرز غیر ملموس تغییر یافته و غیرت دینی از آنها گرفته شود. هنگامی که اعضای خانواده در روزهای متوالی سریال های نامناسب ماهواره را که هدف آنها عادی سازی روابط با نامحرم است مشاهده می کنند مرزهای اخلاقی بین اعضای خانواده کمرنگ می شود و عفت زنانگی و غیرت مردانگی مفهومی نا آشنا و غریب جلوه می کند. به طوری که خیانت به همسر را امری طبیعی جلوه می دهند که به تدریج موجب دلسردی و بی مهری و موجب فروپاشی بنیان خانواده می شود. هدف این بمب نامرئی در پشت بام های برای به انفجار درآوردن و منهدم کردن لشکر عظیم خانوادهوشلیک تیرخلاص بر قلب خانواده است .  یکی از اصلی ترین اهداف شبکه های ماهواره ای مبازه با محافظ عفت ؛ غیرت است . غیرت یکی از موانع اصلی انحراف در خانواده است. موقعی که غیرت از خانه رخت بست ، بدون تردید ذلت و خواری جای آن را خواهد گرفت ، چرا که دشمن توانسته در جنگ تبلیغاتی سرباز و نیروی مخالف خود را به سرباز خودی تبدیل کند و در مسیر از بین بردن بنیان مرصوص و استحکام خانواده قدم بردارد ؛ بی آنکه بداند در پازل چه کسی حرکت می کند و آب در آسیاب که می ریزد .

یکی دیگر از اهداف راهبردی شبکه های ماهواه ای برای نابودی لشکر عظیم خانواده اندلسی کردن ایران اسلامی است . آنها برای این کار با دو سلاح شراب و زن دست به کار شده اند . در فیلم ها و سریال های این شبکه ها مِی خوارگی و مستی و آرایش غلیظ بازیگران زن به وفور نمایش داده می شود تا این  اعمال شبکه ها ، جزئی از زندگی مخاطبان معرفی و قبح آن ریخته شود . 

تردیدی نیست که در آینده نزدیک بسیاری از فن آوری های پیشرفته تر از حال حاضر برای دریافت شبکه های ماهواره ای در دسترس همگان قرارخواهد گرفت . از اینرو برای مقابله با شبکه های ماهواه ای باید کار فرهنگی را در اولویت فعالیت ها قرار داد ، کار سخت افزاری بدون کار نرم افزاری فایده چندانی ندارد . برگزاری همایش ها و سلسله نشست های نهضت روشنگری و بصیرت افزایی برای جامعه هدف ، اولین گام برای مقابله با دجال واره است. چرا که اکثر استفاده کنندگان از شبکه های ماهواه ای بدون توجه به اهداف شوم این شبکه ها پای این سم شیرین می نشینند .           

بنابراین تمام راهکارهای مقابله و مبارزه فرهنگی با دجال واره باید مبتنی بر فرهنگ اصیل دین مبین اسلام و آموزه های دینی و مبانی مکتب قرآن کریم و اهل بیت (ع) باشد . و بمب نامرئی پشت بام ها را با این مؤلفه ها خنثی کرد .

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.