سردار اشتری:

پلیس برای تامین امنیت مردم در روستاها نیز حضور دارد

فرمانده نیروی انتظامی گفت: پلیس برای تامین امنیت مردم در روستاها نیز حضور دارد و از هر حرکتی که باعث ناامنی در کشور شود، جلوگیری می‌کند.

هادی نیوز: سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در همایش توجیهی بصیرتی روحانیون ناجا که  در سالن فجر ستاد فرماندهی پلیس برگزار شد، اظهار داشت: ماموریت‌ها و اهداف ما در نیروی انتظامی را فرمانده معظم کل قوا مشخص می‌فرمایند و انتظارات ایشان، اولویت‌های ماست.

وی افزود: ناجا سازمانی است که تامین امنیت را بر عهده دارد و از هر حرکتی که باعث ناامنی در کشور شود، جلوگیری می‌کند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه سعی می‌کنیم کارهایمان را هوشمندانه و مقتدارنه انجام دهیم از حضور ناجا در مرزها و روستاها خبر داد و گفت: ناجا در مرزها و روستاها حضور دارد و اگر در روستایی پاسگاه نداشته باشد، اما تامین امنیت آنجا را بر عهده دارد؛ حتی اگر در نقطه‌ای یک خانواده زندگی کند، ناجا امنیت آن‌ها را برقرار می‌کند.

سردار اشتری با بیان اینکه نیروهای ناجا به صورت 24 ساعته به مردم خدمات می‌دهند، عنوان کرد: افتخار می‌کنیم که بتوانیم به مردم خدمت‌رسانی کنیم و خدمات نیروی انتظامی مشابه ندارد.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی به طور مستقیم برای امنیت، آرامش و آسایش مردم و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی کار می‌کند.

سردار اشتری تصریح کرد: ما با مسئولیت بزرگی که بر عهده داریم باید یک مجموعه آشنا به مسائل روز و تجهیزات و امکانات کافی داشته باشیم؛ باید نیروهای ما خود را از نظر جسمی و روحی آماده کنند. پلیس ما باید پلیسی در شان و تراز جمهوری اسلامی باشد.

فرمانده ناجا در پایان گفت: پلیس گام‌های خوبی برداشته و ناجا این افتخار را دارد که با اعتمادی که مردم به او دارند، نقش خود را به خوبی ایفا کند و در همه صحنه‌ها حضور داشته باشد.

 دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.