ترفند جدید بلندگوی ملکه علیه انتخابات!

برخی اخبار حکایت از آن دارد که به‌زودی موج جدیدی از انتشار اخبار و اسناد ساختگی و مجعول جدید با طراحی و هدایت سیاو بی‌بی‌سی فارسی در آستانه یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری به‌راه می‌افتد.

 

 بی‌بی‌سی از مدت‌ها قبل، صفحه ویژه انتخابات ایران را در پایگاه اینترنتی خود راه‌اندازی کرده است و به‌طور ویژه و کاملاً هدفمند اخبار داخل ایران را زیر نظر دارد. هدف برنامه‌ریزان این سندسازی و افشاگری دروغین، بهم زدن اتحاد یکی از جریان‌های سیاسی حاضر در انتخابات و ایجاد بددلی در میان آنان است. همچنین گفته می‌شود قرار است با الگوبرداری از سندسازی ویکی‌لیکس موجی از اسناد دروغین علیه مسئولان جمهوری اسلامی ایران منتشر شود و بی‌بی‌سی فارسی و رسانه‌های دیگر ضدانقلاب باایجاد جنگ روانی، انتخابات ایران را نزد افکار عمومی زیر سؤال ببرند.

 تحلیل‌: جاسوسان، مشاوران و مزدوران بلندگوی ملکه انگلیس به‌گمان خود با دوره‌گردی در مسائل چند ماه گذشته ایران به این کشف بزرگ رسیده‌اند که جامعه ایران زمینه آن را دارد تا در برابر چند افشاگری پیاپی - بخوانید جعل اسناد- رویکرد و رفتار انتخاباتی‌‌اش را تغییر دهد از این رو به برنامه‌ریزان شبکه‌ لجن‌پراکنی ملکه، پیشنهاد طرح ابتکاری(!) ‌جعل اسناد را داده‌اند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.