وصیت‌نامه شهید «رمضانعلی رستگار»؛

امروز، روز لبیک‌گویی به ندای «هل من ناصر ینصرنی» حسین (ع) است

در بخشی از متن وصیت‌نامه شهید «رمضانعلی رستگار» چنین بیان شده است: «درخواستی که از شما دارم این است که امام خمینی را تنها نگذارید. گوش به فرمان وی باشید. استکبار جهانی در پی نابودی اسلام عزیز است. امروز روز لبیک‌گویی به ندای هل من ناصر ینصرنی حسین (ع) است.»

هادی نیوز:  شهید «رمضانعلی رستگار» در تاریخ هفتم شهریور 1339 در روستای بام خراسان شمالی در خانواده‌ای ساده‌زیست و مذهبی متولد شد. وی پس از گذراندن دوران نوجوانی وارد دبیرستان شد و دیپلم خود را در رشته علوم تجربی اخذ نمود و سپس وارد دانشکده افسری شد. این شهید والامقام به واسطه حضور در ارتش به جبهه‌های حق علیه باطل عزیمت کرد و به مدت چهار سال فرماندهی گردان را بر عهده داشت.

 

شهید رستگار در منطقه عملیاتی شرهانی از ناحیه کمر زخمی شد و سرانجام در تاریخ 29 فروردین 65 به شهادت رسید.

فرازهایی از وصیت‌نامه شهید رمضانعلی رستگار به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

پس از حمد و سپاس خدای یکتا و سلام به امام امت، قلب تپنده‌ی امت اسلامی جهان و با سلام و درود به ارواح طیبه شهدا و سلام به خانواده‌های معظم آن‌ها و با سلام به رزمندگان اسلام.

با کمال معذرت، چون ماموریت چنان غافل‌گیرمان کرد که فرصت نوشتن وصیت‌نامه مفصل نداشتم. با این یادداشت خواستم از تمامی کسانی که تا به‌حال با بنده رابطه‌ای داشته حلالیت بطلبم. اگر شهادت نصیب این حقیر گشت که آرزوی دیرینه‌ام بوده، مرا حلال نمایید؛ به‌خصوص پدرم، زن بابایم، همسر باوفا و صبورم، مادر زن بسیار مهربانم، برادران عزیزم و خواهرهای گرامی‌ام که همه و همه بر گردن بنده حق دارند. و درخواستی که از شما دارم این است که امام خمینی را تنها نگذارید. گوش به فرمان وی باشید. استکبار جهانی در پی نابودی اسلام عزیز است. امروز روز لبیک‌گویی به ندای هل من ناصر ینصرنی حسین (ع) است.

از همسرم می‌خواهم که فرزندانم (محمد و مصطفی) را از جای بنده دیده‌بوسی نماید و آن‌ها را افرادی مکتبی، مذهبی و باشخصیت بار بیاورد و انتظاری که از نور دیده‌هایم دارم این است که همیشه نیکوکار و یاری‌دهنده اسلام باشند.

همسرم، صبر و استقامت در راه خدا و رابطه خودت را با او بیشتر کنید.

خداحافظ شما

دیدار به قیامت؛ «رمضانعلی رستگار».

1365/01/19»

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.