افزایش فعالیت‌های ضدایرانی سازمان‌های صهیونیستی

در آستانه انتخابات و با بیشتر شدن فعالیت کاربران ایرانی گوگل، شبکه‌های مسیحیت صهیونیستی با همکاری گوگل در میل باکس‌های شخصی افراد تبلیغات می‌کنند؛ تمرکز سازمان‌های تبشیری در منطقه غرب آسیا (خاورمیانه) و به‌ ویژه ایران قابل‌ توجه است.

 

در آستانه انتخابات و با بیشتر شدن فعالیت کاربران ایرانی گوگل، شبکه‌های مسیحیت صهیونیستی با همکاری گوگل در میل باکس‌های شخصی افراد تبلیغات می‌کنند؛ تمرکز سازمان‌های تبشیری در منطقه غرب آسیا (خاورمیانه) و به‌ویژه ایران قابل‌توجه است. این سازمان‌ها اغلب تحت نظارت سیا و دیگر نهادهای امنیتی آمریکا فعالیت می‌کنند. رؤسای این قبیل سازمان‌ها، وابستگان سرویس‌های امنیتی ایالات متحده هستند که مدیریت سازمان‌های چند ملیتی تبشیری صهیونی را به‌عهده دارند. این سازمان‌ها تمامی توان خود اعم از کمک‌های مادی و معنوی، حمایت لابی صهیونیستی و مقامات رسمی سیاسی و حتی توان رسانه‌ای غرب را به خدمت گرفته‌اند تا موفقیتی در این عرصه به‌دست آورند.

با توجه به هزینه‌های بالای تبلیغات گوگل در میل باکس‌های شخصی، سازمان‌های تبشیری صهیونیستی با توجه به رابطه خود با سازمان‌های بزرگ صهیونیستی، تخفیف‌ها و امتیازات ویژه‌ای دریافت می‌کنند. این سازمان‌ها با دسترسی گسترده به مخاطبان ایرانی سعی دارند نیروهای تازه جذب کنند تا در مرحله‌های مختلف، آموزش‌های لازم را ببینند و خود هسته‌های جدیدی در کشور به‌وجود آورند. از جمله مهم‌ترین اهداف این قبیل سازمان‌ها، تغییر نگاه مردم ایران به آمریکا و رژیم صهیونیستی است. این احتمال نیز وجود دارد که به‌سبب حساسیت انتخابات ریاست‌جمهوری پیش‌رو، آن‌ها به شکل موقت و مقطعی وارد مباحث سیاسی انتخاباتی نیز بشوند و دیدگاه‌های خود را تبلیغ و القا کنند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.