مقدم‌فر:

خون شهدای ما جهانی شده است

مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده کل سپاه گفت: دشمنان با تبلیغات و جنگ روانی می‌خواهند نشان دهند که مقتدر هستند اما این تبلیغات راه به جایی نبرده و همه دنیا می دانند که آنها بی اراده هستند و در دنیا نظام اسلامی ما به عنوان یک قدرت بزرگ شناخته می شود .

هادی نیوز: حمیدرضا مقدم فر امروز در مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی مریوان، اظهار کرد: پیشرفت های مختلفی که در کشور داریم همه به برکت خون شهدا بوده است .

وی با اشاره به اینکه تکریم شهدا به ویژه شهدای مظلوم مریوان کار بزرگی است، ادامه داد: در معارف ما اساس و فلسفه خلقت را عبادت و بندگی می‌دانند که این عبادت و بندگی، مرهون امنیت است و تا امنیت نباشد عبادت هم وجود نخواهد داشت .همه شهدا دستاوردهای بزرگی را با نثار خونشان بر جا گذاشتند که یکی از آنها امنیت است و شهدای مریوان هم نماد این دستاورد امنیت هستند .بسیجیان با حضور و مقاومت و نثار خونشان باعث شدند که امروز نظام اسلامی ما در حال گسترش باشد .

مقدم فر اظهار کرد: امروز دنیا در حال تحول است و دشمنان به این تغییر محسوس تاریخ پی برده‌اند، اما هرچه تلاش می کنند نمی‌توانند در راه بیداری اسلامی و انقلاب اسلامی سد ایحاد کند و بالعکس تلاششان بیشتر این راه را مقاوم و مستحکمتر می‌کند.

وی اظهار کرد: با تبلیغات و جنگ روانی دشمنان می‌خواهند نشان دهند که مقتدر هستند اما این تبلیغات راه به جایی نبرده است و همه دنیا می‌دانند که آنها بی اراده هستند و در دنیا نظام اسلامی ما به عنوان یک قدرت بزرگ شناخته می‌شود. انقلاب ما درخت تنومندی شده است و شعار واهی براندازی و فروپاشی نظام ما امروز تبدیل به تغییر رفتار دشمنان شده است و هیچ کاری از آنها بر نمی‌آید. امروز توانی برای اسرائیل نمانده است و آنها فقط دو روز توانستند در غزه جنگ کنند و توان جنگ در لبنان را هم ندارند .

مقدم فر اضافه کرد: آنها نتوانستند جبهه وهابیت را در عراق و سوریه حاکم کنند و این شکست‌ها برای آنها پی در پی بوده است .

وی با تاکید بر اینکه امروز عمق استراتژیک انقلاب اسلامی دیگر فقط در عراق و لبنان و سوریه نیست بلکه در غرب است، گفت: همه اینها به برکت خون شهداست و خانواده‌های شهدا باید افتخار کنند که یک وجب از خاک ایران به دست دشمن نیفتاد. 

مقدم‌فر خاطرنشان کرد: خانواده‌های شهدا بدانید که اگر شما شهید دادید برای نظام، امروز خون شهدای شما جهانی شده و به برکت آن اسلام هم جهانی شده است .

وی یادآور شد: بالاترین فداکاری شهادت است و خانواده‌های شهدا هم نزد خداوند اجر والایی دارند .

ایسنا

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.