دشمن کانون خانواده در ایران را هدف قرار داده است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به اینکه دشمن با وجود سبک زندگی ایرانی اسلامی امکان رسیدن به اهدافش را ندارد گفت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی، کانون خانواده در ایران را هدف قرار داده‌اند.

هادی نیوز: آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در دومین همایش ملی سبک زندگی ایرانی اسلامی که به میزبانی دانشگاه آزاد یزد برگزار شد اظهار داشت: یک ساختمان و عمارت هرچه که زینت شده باشد و آن را تزئین کنیم ولی بنیان خرابی داشته باشد، با یک تکان و زلزله تمام زحمات و هزینه‌های ما به هدر می‌رود.

امام جمعه یزد با بیان اینکه هر حرکت و کاری اگر بنیان و اساس نداشته باشد، به هم می‌ریزد عنوان کرد: به این وسیله تمام آرزوهای انسان هم تبدیل به یاس و ناامیدی می‌شود.

ناصری یزدی خاطرنشان کرد: اگر زندگی انسان مبتنی بر یک اساس و بنیان محکمی نباشد، در گردش‌های زندگی کانون همیشه با مشکل می‌شود و اساس آن با فروپاشی مواجه می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر اینکه توجه به سبک زندگی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است عنوان کرد: اهمیت این موضوع به حدی است که مقام معظم رهبری هم در مباحث مختلف نسبت به آن توجه بسیار ویژه و خاصی داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی ایران هم متوجه شده‌اند تا زمانی که سبک زندگی مردم ایران اسلامی و ایرانی باشد امکان موفقیت در توطئه‌هایشان فراهم نمی‌شود به همین دلیل برنامه‌های متعددی در این زمینه طرح‌ریزی کرده‌اند.

امام جمعه یزد یکی از مهمترین موضوعات در سبک زندگی اسلامی را توجه به کانون خانواده دانست و افزود: امروز دشمن کانون خانواده را در راس دشمنی‌های خود قرار داده و هزینه‌های بسیاری برای از بین بردن کانون خانواده در ایران انجام می‌دهد.

تسنیم

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.