سردار «کارگر» در نشست ماهانه شورای سیاست‌گذاری راهیان نور کشور:

سهم راهیان نور در رسانه‌ها افزایش یابد

رییس ستاد مرکزی راهیان نور کشور با بیان اینکه دفاع مقدس و راهیان نور یک موضوع فرا جناحی بوده و متعلق به مردم و همه اقشار جامعه است خواستار افزایش سهم راهیان نور در رسانه‌ها شد.

هادی نیوز:  نشست شورای سیاست‌گذاری راهیان نور کشور به ریاست سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رییس ستاد مرکزی راهیان نور کشور و با حضور سردار سپهر جانشین ستاد مرکزی راهیان نور کشور و فرماندهان قرارگاه های راهیان نور و نمایندگان تام الاختیار دستگاه های دولتی و اجرایی پیش از ظهر امروز در ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار شد.

 در این نشست رییس ستاد مرکزی راهیان نور کشور ضمن تاکید بر اجرای صحیح و دقیق سند ملی راهیان نور گفت: با توجه به اینکه در آستانه روز ملی راهیان نور قرار داریم باید همه با هماهنگی و برنامه ریزی لازم در چهل سالگی انقلاب، گرامیداشت این روز ملی را هرچه بهتر برگزار کنیم.

 وی با اشاره به اینکه راهیان نور دیگر منحصر به زمان خاصی نیست و در تمام ایام سال ساری و جاری است گفت: دفاع مقدس و راهیان نور یک موضوع فرا جناحی بوده و متعلق به مردم و همه اقشار جامعه است.

 سردار کارگر با اشاره به اینکه خون بهترین انسانهای زمین در مناطق عملیاتی دفاع مقدس بر روی زمین ریخته شده است، گفت: سهم راهیان نور باید در رسانه ها افزایش یابد و شایسته است همه اصحاب رسانه توجه ویژه ای به این حرکت عظیم و ملی داشته باشند.

در ادامه این نشست اعضای حاضر در جلسه دو دستور کار جلسه را با موضوع سامانه آمارگیری زائران راهیان نور و بیمه زائران راهیان نور را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

گفتنی است در این نشست سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» طی حکمی دکتر محمدمهدی رحمتی را به عنوان فرمانده قرارگاه رسانه ای ستاد مرکزی راهیان نور کشور منصوب کرد.

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.