سردار غیب‌پرور در مراسم گرامی‌داشت ۹ دی در تبریز:

دشمن در سال ۸۸ دچار اشتباه راهبردی شد/ راهپیمایی ۹ دی نماد وحدت و یکپارچگی مردم ایران اسلامی است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: راهپیمایی ۹ دی نماد عزت طلبی استقلال و شکوه ملتی است که در حفظ دستاوردهاو آرمان های والای اسلام و انقلاب همت کردند.

سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز در مراسم گرامی‌داشت ۹ دی در تبریز در مصلای امام خمینی(ره) این شهر اظهار داشت: مردم انقلابی ایران با حضور میلیونی خود در برابر گستاخی فتنه گران از مکتب عاشورایی انقلاب دفاع کردند.

وی راهپیمایی ۹ دی را نماد وحدت و یکپارچگی مردم ایران اسلامی دانست و اضافه کرد: این راهپیمایی نماد عزت طلبی استقلال و شکوه ملتی است که در حفظ دستاوردهاو آرمان های والای اسلام و انقلاب همت کردند و با حضور به موقع در صحنه باعث یأس و ناامیدی دشمنان ایران اسلامی شدند.

وی افزود: این اقدام بزرگ تاریخی مردم ایران برای دشمنان بسیار گران آمد و تمام قد مقابل انقلاب اسلامی ایستادند و هر روز یک توطئه و خباثت برای شکست ایران طراحی کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: دشمن در سال ۸۸ درباره ایران دچار اشتباه راهبردی شد و نقشه هایی که در سایر کشورها با عنوان انقلاب های مخملی اجرا کرده بود در ایران طراحی کرد و انتخابات ریاست جمهوری دهم را برای این اجرای توطئه برگزید.

سردار غیب پرور اضافه کرد: آمریکایی‌ها تا اسلام و مکتب عاشورا را از بین نبرند دست از سر مردم ایران بر نخواهند داشت اما این جبهه استکبار و صهیونیست‌ها هستند که از صحنه جهانی محو خواهند شد.

وی همچنین با اشاره به نقش آذربایجانی ها در سربلندی ایران گفت: مردم آذربایجان در طول تاریخ نقطه تاریکی ندارند و نقش آنها در دوران انقلاب و دفاع مقدس و حفاظت از ارزشهای اسلام بی بدیل است.

 پایگاه اطلاع رسانی بسیج

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.