امام جمعه یزد:

در این شرایط اقتصادی برخی به جای کمک به مردم، به گرانی‌ها دامن می‌زنند

امام جمعه یزد با بیان اینکه مسئولان با گران‌فروشی‌ها با جدیت برخورد کنند، گفت: در این شرایط اقتصادی برخی به جای کمک به مردم، به گرانی‌ها دامن می‌زنند.

هادي نيوز: آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد با اشاره به گرانی‌هایی که در جامعه وجود دارد اظهار داشت: متاسفانه در این شرایط اقتصادی برخی به جای کمک به مردم، به گرانی‌ها دامن می‌زنند.

وی ادامه داد: در صورتی که هر یک از ما به فکر دیگری باشیم، قطعا دشمنان هیچ کاری نمی‌توانند از پیش ببرند چون مردم ما واحد و متحد هستند و نمی‌گذارند مشکلات بر دیگری فائق آید.

امام جمعه یزد ادامه داد: متاسفانه برخی الان در جامعه ما اقدام به گران فروشی و احتکار می‌کنند و لازم است که مسئولان هرچه بیشتر نسبت به برخورد با این اقدامات تلاش نمایند.

وی خاطرنشان کرد: الان دشمن تمام قوای خود را به کار بسته که ما را از پا در بیاورد و مردم ما را از لحاظ معیشتی و اقتصادی مهار کند و با اذیت کردن ملت ایران کاری کند که آنها دست از دین، عزت و انقلاب بردارند.

وی با بیان اینکه این اقدامات دشمنان اسلام در طول 40 سال انقلاب بوده خاطرنشان کرد: الحمدالله ملت ما الان این عزت را دارد که دشمنان با تمام توان برای نابودی آن تلاش می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد افزود: مردم ما با جان و مال خود از انقلاب پاسداری کرده‌اند و زمینه نشر مکتب اسلام و اهل بیت (ع) را فراهم کرده و انقلاب را به تمام جهان صادر کردند، حق این مردم آن است که بیشتر به رفع مشکلات آنها توجه داشته باشیم.

ناصری یزدی خاطرنشان کرد: قرآن کریم هم تاکید کرده که دشمنان اسلام همیشه با شما درگیر می‌شوند تا شما را جهنمی کنند و از ارزش‌ها و دین دست بردارید و تا به این هدف خود نرسند دست از اقدامات خود بر نمی‌دارند.

امام جمعه یزد به اهانتی که ترامپ به ملت عربستان کرده اشاره کرد و افزود: اینکه ترامپ بگوید عربستان برای ما مثل گاو شیرده است که تا شیر دارد آن را بدوشیم و وقتی شیرش تمام شد ذبحش می‌کنیم بزرگترین توهینی است که می‌توان به یک ملت کرد.

وی به تحقیرهای پی در پی که استکبار الان به عربستان دارند اشاره کرد و افزود: ایران هم در دوران طاغوت به همین صورت بود و شاه همانند بن سلمان نوکر واقعی آمریکایی‌ها بود و هرکاری که آنها می‌خواستند انجام می‌داد و بعد هم با تحقیرهای متعدد روبرو می‌شد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد از اهانت ها و تفرقه های موجود در بین احزاب مختلف انتقاد کرد و افزود: این قدر در روزنامه ها به همدیگر اهانت نکنیم و به همدیگر نپریم، باید قدر این مردمی که ایستادگی کرده اند را بدانیم و در راستای رفع مشکلات آنها قدم برداریم.

ناصری یزدی گفت: باید به فکر حفظ دین و اعتقادات مردم باشیم و در مقابل توطئه‌های دشمن که تمام تلاش خود را به کار بسته تا مردم را از دین و انقلاب و ارزش‌ها دور کند بایستیم و این توطئه‌ها را همچون گذشته خنثی کنیم.

وی افزود: ما باید از تمام مردم ایران، از خانواده‌های شهدا، جوانان، ایثارگران و افرادی که تلاش خود را برای پیشرفت ایران به کار می‌بندند تشکر کنیم، این ایستادگی‌ها انقلاب را حفظ کرده است.

امام جمعه یزد گفت: در چنین  شرایطی اگر شخصی کوتاهی کند، راه را برای رفع مشکلات مردم باز نکند و به جای اینکه خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهد به فکر پست و مقام خود باشد قطعا خیانت کرده است.

تسنيم

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.