نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خبر داد

اعزام ۱۰۰ قایق تندروی نیروی دریایی سپاه به مناطق سیل‌زده خوزستان

به دستور فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران ۱۰۰ قایق تندرو برای کمک به مردم سیل زده به خوزستان اعزام شد.

هادی نیوز: آیت‌الله محسن حیدری دقایقی قبل در اهواز، اظهار کرد: با سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تماسی را برقرار کردم و از وی درخواست داشتیم که برای کمک به مردم مناطق سیل‌زده خوزستان قایق‌های تندرو به منطقه اعزام کند.

وی افزود: خوشبختانه فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با این درخواست موافقت کرد و تعداد ۱۰۰ قایق تندروی شناور برای کمک به مردم سیل‌زده خوزستان به منطقه اعزام شد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: به دلیل بحرانی بودن وضعیت حمیدیه این تعداد قایق‌های تندروی شناور به این شهرستان اعزام شد تا کمک‌رسانی به مردم سرعت بگیرد.

حیدری عنوان کرد: روز گذشته جلسه‌ای با حضور فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد و از وی درخواست کردیم که از مرکز کشور به مردم سیل زده خوزستان امدادرسانی بیشتری صورت بگیرد و بنا شد که قرارگاه خاتم‌الانبیاء امکانات و کمک‌های گسترده‌ای را به منطقه گسیل دهد.

وی اظهار کرد: بحران کنونی خوزستان مانند سال‌های دفاع مقدس نیاز به عزم ملی دارد و امیدواریم این بحران حل و رفع شود و باید مسئله خوزستان جنبه ملی به خود گیرد.

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.