سردار سلیمانی:

ریشه مشکلات اقتصادی پیاده‌سازی نسخه‌های لیبرالیسم در جامعه است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ریشه مشکلات اقتصادی موجود در این است که بعد از دفاع مقدس عده‌ای آمدند در کشور ما دستورالعمل‌های غربی را با عنوان توسعه پیاده‌سازی کردند، از درون مکتب لیبرالیسم اقتصادی خواستند برای ملت ایران رفاه و آسایش فراهم کنند.

هادی نیوز: سردار غلامرضا سلیمانی  در جمع دانشجویان حاضر طرح ولایت در حرم مطهر رضوی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در میهن عزیز سرآغاز تحولات بزرگ بین‌المللی شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین پیروزی انقلاب را حادثه‌ای بزرگ دانست و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی دنیای امروز را به نوعی غافلگیر کرده که هنوز اردوگاه استکباری نتوانسته زوایای آن را بشناسد.

وی افزود: اگر بخواهیم به دستاوردهای انقلاب اسلامی نگاه کنیم فهرست بلندبالایی در مقابل دیدگان داریم و باید در این راستا به این نکته اشاره کنیم که بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی تولد نظام سیاسی جمهوری اسلامی و مردم سالاری بود.

سردار سلیمانی این حادثه بزرگ را نیازمند مطالعه دقیق دانست و بیان کرد: انقلاب اسلامی در طول 40 سال اخیر در بعد سیاست، امنیت، دفاع، فرهنگ، اعتقادات و اقتصاد جلوه‌های عمیقی از توانایی‌ها را در مقابل دیدگان بشری قرار داده، به همین جهت می‌توانیم ایران اسلامی را به عنوان الگویی در برابر ملت‌های آزاده دیگر قرار دهیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه آیا جمهوری اسلامی برآمده از ملت ایران یک نظام کارآمدی محسوب می‌شود و اینکه چرا دشمنان همه توان خود را صرف این موضوع کرده‌اند که مانع موفقیت انقلاب اسلامی شوند؟

وی ادامه داد: در بعد سیاسی جمهوری اسلامی ایران با مردم‌سالاری دینی یک الگوی جدید از اداره جوامع انسانی ارائه کرد و این هم در زمانی بود که مکتب لیبرال دموکراسی به اذعان بزرگان این مکتب دچار شکست می‌شود.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران در بعد سیاست امروزه یک الگوی کارآمد در برابر ملت‌های مسلمان است، تصریح کرد: هر دو سال یک بار انتخاباتی در جمهوری اسلامی برگزار می‌شود و مردم با اقداماتی آزادانه و در رقابتی سیاسی مشخص سرنوشت خود را مشخص می‌کنند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مردم سالاری دینی تنها شرکت در انتخابات دینی نیست، متذکر شد: یکی از جنبه‌های مردم‌سالاری دینی شرکت در انتخابات است، اما مردم در همه امور باید سالار خود باشند در همه دستگاه‌ها مردم باید امکان حضور داشته باشند.

وی افزود: در زمینه‌های امنیت‌های امنیت و دفاع انقلاب اسلامی دارای مکتبی بسیار کارآمد است که در دوران دفاع مقدس توسط جوانان و نوجوانان با تاسی از مکتب عاشورایی و علوی ما را از نقطه ابتدایی در دفاع و امنیت ما را به قله‌های مرتفع دفاعی و امنیتی رساند.

سردار سلیمانی با اشاره به این نکته که با ظهور انقلاب اسلامی مولفه‌های قدرت در جهان تغییر یافت، متذکر شد: این موضوع به آن معنا است که مولفه‌های قدرت از سخت و نیمه سخت به مولفه قدرت نرم تبدیل شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: اینکه می‌بینید کشور ما از نظر امنیت و دفاع به لحاظ ابزارها رشد خارق‌العاده‌ای داشته از دستاوردهای انقلاب و توسل به حکومت علوی و فرهنگ عاشورایی بوده، اما نفوذ انقلاب اسلامی متاثر از قدرت نرم آن است.

وی با اشاره به اتفاقات چندماه اخیر در خلیج فارس، اظهار کرد: دشمنان در 40 سال گذشته تمام توان خود را در این منطقه گذاشتند تا بتوانند در صحنه‌هایی موفق باشند، اما در هیچ صحنه‌ای نتوانستند به موفقیت برسند که این موضوع نشان‌دهنده استمرار پیروزی‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است.

سردار سلیمانی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی از یک دیگر جدایی ناپذیرند، ادامه داد: زمانی که گفته می‌شود موفقیت انقلاب اسلامی یعنی موفقیت جمهوری اسلامی، زمانی که گفته می‌شود دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران یعنی دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در جنبه های مختلف.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین از جنبه فرهنگی ملت ایران را قوی‌ترین ملت جهان معرفی و بیان کرد: در طول 40 سال گذشته شاهد موفقیت‌های خارق‌العاده فرهنگی هستید نباید این را ببینید که در برخی از ظواهر غربی‌ها موفق بوده‌اند که این نیز یک شکست فرهنگی محسوب نمی‌شود.

وی با بیان اینکه مردم ما دین‌دار، انقلابی و فرهنگی هستند، خاطرنشان کرد: شما به روزهای محرم و صفر، روزهای اعتکاف، راه پیمایی اربعین نگاه کرده و ملت ایران را در این روزها پیدا کنید.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه ملت ما یکی از قدرت‌های بزرگ اقتصادی دنیا است، عنوان کرد: ما تمام زیرساخت‌های اقتصادی را به صورت بالقوه در اختیار داریم، ما از نظر جغرافیایی، نیروی انسانی کارآمد، تنوع آب و هوایی در شرایط بسیار مناسبی قرار داریم که زیرساخت‌های اقتصادی ما را تشکیل داده است.

وی گفت: ریشه مشکلات اقتصادی موجود در این است که بعد از دفاع مقدس عده‌ای آمدند در کشور ما دستورالعمل‌های غربی را با عنوان توسعه پیاده‌سازی کردند، از درون مکتب لیبرالیسم اقتصادی خواستند برای ملت ایران رفاه و آسایش فراهم کنند.

سردار سلیمانی این نسخه‌ها را متعلق به انقلاب اسلامی ندانست و افزود: اینها متعلق به مکتب لیبرال سرمایه‌داری است که کسانی تلاش کردند و متاسفانه هنوز برخی بر این باورند می‌توانند رفاه و آسایش را با این نسخه‌ها پیاده‌سازی کنند، در حالی که این نسخه‌ها در کشورهای غربی نیز موفق نبوده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه این نسخه‌ها برای مردمی که عدالتخواه هستند پیاده‌سازی شود، یادآور شد: در مکتب اسلام ما راه‌های خوبی برای سعادت و رفاه را در اختیار داریم و حضور سازمان‌یافته جوانان انقلاب اسلامی می‌تواند مسیر ایجاد تشکیل دولت اسلامی به معنای عام را سرعت بخشد.

وی با اشاره به این نکته که هر زمان به مختصات انقلاب اسلامی عمل کرده‌ایم موفق بوده ایم، اظهار کرد: اگر در بخش‌هایی در اقتصاد کار ما ناقص مانده جایی است که عده‌ای تلاش کرده‌اند مسیر انقلاب را از مسیر اقتصاد جدا کنند و متاسفانه در مقطعی تلاش آنها موفق بوده است.

سردار سلیمانی اختلاس‌کنندگان فراری را نیروهای نفوذی دشمن معرفی و یادآور شد: دشمنان آنها را به راحتی به کشور خود راه می‌دهند که این موضوع نشان‌دهنده این است اینها عوامل نفوذ کشورهای غربی هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ایجاد فعالیت‌های سازمان‌یافته جوانان انقلابی در بستر گام دوم انقلاب می‌تواند در مرحله ایجاد دولت اسلامی به ما کمک شایانی کند، اما آمریکایی‌ها می‌خواهند ما در این الگو موفق نشویم که هر کاری را انجام می‌دهند تا در بحث‌های اقتصادی ما رخنه کنند، این موضوع در سال‌های گذشته صورت عمل به خود گرفته، به همین جهت سعی دارند این رخنه را گسترش دهند.

وی با اشاره به تحولات اخیر خلیج فارس، بیان کرد: نیروهای انگلیسی از فعالیت‌های خود از قبل خبر داشتند و از آن محافظت می‌کردند، اما یگان شناوری این نفتکش بزرگ را که خلاف قوانین بین‌المللی عمل می‌کرد را توقیف می‌کند و آنها نیز هیچ عکس‌العملی را انجام ندادند.

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.