سردار باقرزاده:

باید با "فریاد" مقابل جریان خزنده حذف "شهید" بایستیم

سردار سیدمحمد باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به جریان خزنده حذف عنوان "شهید" خواستار فریاد مردم و رسانه‌ها در مقابل این حرکت شد.

هادی نیوز: چندیست که اخباری با عنوان حذف کلمه شهید از تابلوهای خیابان‌های تهران، معابر و کوچه‌ها از سوی رسانه‌ها منتشر شده است؛ این اخبار و اقدامات پیرو آن، واکنش مردمی را برانگیخته است و برخی از این واکنش‌ها در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، دست به دست می‌شوند؛ البته پس از گسترش مناطقی که عنوان شهید از تابلوهای معابر آنها حذف شده‌ است، مسئولان مختلف در مورد آن واکنش نشان داده‌اند.

با توجه به اهمیت موضوع، واکنش و اقدام دستگاه‌های متولی فرهنگ ایثار و شهادت نیز برای مردم اهمیت ویژه‌ای؛ بنیاد شهید و امور ایثارگران، کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ... از جمله این دستگاه‌ها هستند.

سردار سیدمحمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در این زمینه هشدار داد با اشاره به حرکت خزنده حذف عبارت شهید از معابر و خیابان‌ها گفت: در مقابل این حرکت خزنده باید فریاد کشید؛ رسانه‌ها و مردم نگذارند تا همانند طرح یکسان‌سازی قبور شهدا برخی از شهرداری‌ها هر اشتباهی خواستند انجام دهند.

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.