کدخدایی:‌

دفاع از منافع ملی متوقف ناشدنی است

سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد: تلاش‌های مومنانه و انقلابی جوانان کشور به ما مقاومت آموخت و مهم تر آنکه یاد دادند که باید روی پای خود بایستیم و اینکه دفاع از منافع ملی متوقف ناشدنی است.

هادي نيوز: عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در صفحه شخصی خود در توئیتر مطلبی درباره شهید حسن تهرانی مقدم منتشر کرد که متن آن به شرح زیر است:

خط مقدم، نام بخشی از خاطرات شهید حسن تهرانی مقدم پدر موشکی ایران است. این روزها مطالعه این خاطرات توصیه می شود به دو دلیل، اول اینکه هفته دفاع مقدس است و این کتاب بازخوانی تلاش های مومنانه و انقلابی جوانان کشور را در یکی از شرایط حساس کشور نشان می دهد، زمانی که صدام با موشک پرانی مردم بیگناه شهرها را به خاک و خون می کشید، و حامیان صدام نیز ایران را در تحریم تسلیحاتی قرار داده بودند.

آن سال‌ها در مقابل موشک فقط خمپاره داشتیم آن هم به تعداد کم. این خاطرات مبین تلاش و جهاد شهید مقدم و یاران ایثارگر اوست برای دستیابی به سلاحی برابر. جهاد شهدای صنعت موشکی، کشور را از بن بست حملات دیوانه وار موشکی نجات داد و دوم اینکه اکنون پس از گذشت بیش از سی سال دوباره حامیان صدام معدوم به دنبال تحریم و محدویت موشکی ایران هستند. قطعا پاسخ جوانان انقلابی و مومن ایران اسلامی همان پاسخ سال ۶۳ است، مقاومت فعال و جهاد برای دستیابی به برترین تکنولوژی ها برای دفاع از مردم سرزمین اسلامی.

یادشان گرامی باد که به ما مقاومت آموختند و مهم تر آنکه یاد دادند که باید روی پای خود بایستیم و اینکه دفاع از منافع ملی متوقف ناشدنی است.

این کتاب به قلم فائزه غفار‌حدادی و به کوشش محمد‌حسین پیکانی به رشته تحریر در آمده که از غرفه انتشارات شهید کاظمی در نمایشگاه کتاب امسال هدیه گرفتم.

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.