حاج اسماعیل بهترین بدیل حاج قاسم

سردار قاآنی با همسنگری و هم رکابی با شهید حاج قاسم سلیمانی برگ‌های زرینی را در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زده و امروز با اعتماد و اطمینانی که رهبر معظم انقلاب بدیشان داشته‌اند، پرچمدار حرکت جهادی در جبهه مقاومت شده‌است تا نشان دهد راه حاج قاسم پایان‌پذیر نیست.

هادي نيوز، حمیدرضا مقدم‌فر مشاور فرمانده کل سپاه در یادداشتی به مناسبت انتصاب سردار اسماعیل قاآنی به فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادداشتی نوشت که متن آن به شرح ذیل است:

هر پرچمی از دست توانای سرداری بیفتد سردار دیگری آن را برداشته و به میدان آید و با قدرت بیشتر در حفظ پرچم اسلامی به کوشش برخیزد. (امام خمینی (ره))

سردار قاآنی یکی از یادگاران ارزشمند دوران دفاع مقدس است که رهروی در خط جهاد و شهادت را لحظه‌ای فرو ننهاده و با همسنگری و هم رکابی با شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی برگ‌های زرینی را در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زده است و امروز با اعتماد و اطمینانی که رهبر معظم انقلاب اسلامی بدیشان داشته‌اند، پرچمدار حرکت جهادی در جبهه مقاومت شده‌است تا نشان دهد راه حاج قاسم پایان‌پذیر نیست و خط خون و حماسه ادامه دارد. خط سرخی که سرداران جان برکف آن نشان داده‌اند برای تأمین امنیت و سرافرازی ملت ایران و سایر ملت‌های منطقه سر از پا نمی‌شناسند و عاشقانه و پروانه‌وار در این مسیر  بال و پر می‌سوزانند تا آتش کین دشمن فرونشیند و هیاهوی آنها غبار غم بر چهره ملت ننشاند.

سردار قاآنی چه در دوران دفاع مقدس و چه پس از آن در مسئولیت های مختلف به ویژه دو دهه جانشینی شهید حاج قاسم سلیمانی همواره به صفاتی چون تقوا، سلوک معنوی، عرفان، حسن خلق و جذابیت، تواضع، بصیرت و دشمن‌شناسی، هوشمندی و ذکاوت، تدین و غیرت دینی، قدرت مدیریت و فرماندهی شهره بوده‌است.

مجموع این خصوصیات وی را به چهره‌ای محبوب در میان فرماندهان دوران دفاع مقدس و رهبران جبهه مقاومت تبدیل نموده‌است.

او همچون حاج قاسم مرد میدان نبرد بوده‌است و از جمله فرماندهانی است که نیروهای رزمنده او را همپا و هم‌رزم و همیشه در کنار خود حس کرده‌اند.

سابقه ممتد همرزمی وی با حاج قاسم باعث شده است که وی تسلط، اشراف و شناخت عمیقی از مسائل پیچیده منطقه و محور مقاوت داشته باشد و این اطمینان خاطر را در دل‌ها ایجاد کند که راه حاج قاسم استمرار و تداوم خواهد یافت و خون مطهر وی و یارانش و پرچمداری سردار قاآنی، آینده پراقتدار و روشنی را برای جبهه مقاومت رقم خواهد زد.

این امید و اطمینان است که باعث شده است همه فرماندهان ارشد سپاه و نیروهای مسلح از حسن انتخاب فرماندهی کل قوا استقبال کرده و عاشقانه و مؤمنانه به تمام قد به یاری این ذخیره ارزشمند بشتابند تا خداوند به دست توانای ایشان، پیروزی‌های درخشان‌تری را در ادامه راه پر افتخار شهید حاج قاسم سلیمانی برای جبهه مقاومت رقم بزند.

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.