ولایت‌مداری مهم‌ترین ویژگی‌ سردار سلیمانی بود

رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: ولایت‌مداری از مهم‌ترین ویژگی‌های سردار سلیمانی بود.

هادی نیوز:  حجت‌الاسلام علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در مراسم بزرگداشت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمانش که امروز در نمازخانه ساختمان مرکزی وزارت آموزش‌وپرورش برگزار شد، اظهار کرد: یکی از اهداف جریان‌های استکباری، الگوسازی و قهرمان سازی است.

وی افزود: در ورزش سرمایه‌های زیادی را استفاده می‌کنند و هیجانات بسیاری همراه مسابقات ورزشی می‌کنند تا در نهایت قهرمانی را در دنیا معرفی کنند اما خداوند بدون این تشریفات، قهرمان‌هایی می‌سازد که عوارض منفی و جنایت‌ها در آنها وجود ندارد و خداوند ناگهان چهره‌ای را قهرمان می‌کند که هشتاد میلیون نفر را به میدان می‌آورد و نه تنها ایران بلکه جهان را متوجه خود می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی با اشاره به آیه‌ای از سوره مریم، اظهار کرد: برای قهرمان شدن پیچیدگی زیادی نمی‌خواهد و کسانی که عمل صالح و ایمان داشته باشند خداوند محبت آنها را در دل مردم می‌گذارد؛ خداوند از قهرمانان اسطوره‌ محبتی در دل مردم ایجاد می‌کند که حتی افرادی که ایمان ندارند را جذب خود می‌کنند.

وی با اشاره به ویژگی‌های مدیریتی شهید حاج قاسم سلیمانی، ادامه داد: اولین ویژگی سردار سلیمانی، ولایت مداری بود که در ولایت مداری سه نکته حائز اهمیت است؛ در ابتدا باید از ولایت فهم و درک درستی وجود داشته باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی اضافه کرد: نکته دوم، باور ولایت است و نکته سوم ولایت یاوری است که شهید سلیمانی در ولایت مداری، این سه ویژگی را داشت.

رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرماندهی معظم کل قوا تأکید کرد: شهید سلیمانی، مدیریت جهادی داشت و از اسلام راستین و تشیع علوی دفاع می‌کرد؛ از ویژگی‌های دیگر شهید سلیمانی، مدیریت بحران بود که در این موضوع متخصص بود و توانست سوریه و عراق در آستانه سقوط را پس از درخواست کمک مسؤولان آن کشورها حفظ کند.

وی با اشاره به ابعاد عملکردی شهید سلیمانی اظهار کرد: سردار سلیمانی داعش را در سوریه و عراق از بین برد و خطر شرورترین افراد عالم را دفع کرد و اگر اشرار در منطقه می‌ماندند امنیت ما در خطر بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی با بیان اینکه شهید سلیمانی از آرمان‌های ایران حمایت کرد، گفت: این شهید در حفظ و تقویت محور مقاومت و حفظ صیانت حریم اهل بیت علیهم‌السلام رشادت‌های ارزنده‌ای داشته است.

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.