پرسش و پاسخ هاي (ثامن)

پرسمان 6

با توجه به شرایط موجود کشور ، مولفه های حرکت انقلابی چیست؟ ما از نمایندگان و مسئولانی که ادعای انقلابی بودن دارند چه مواردی را باید مطالبه کنیم؟

 پاسخ 

شش مطالبه صریح از مسئولانی که  ادعای انقلابی بودن دارند:
 ۱) به همان مسئولیتی که دارید قانع باشید و آن را به نحو احسن انجام دهید و فکر کنید این آخرین پست مسولیتی شماست.
 ۲) کار تیمی انجام دهید، تلاش کنید دیگران موفق شوند، موفقیت تیم را هدف قرار دهید. نظام اسلامی یک تیم کلان است که اعضای آن دولت، مجلس ، قوه قضاییه و ... است. مجلس نیز یک تیم است که نمایندگان آن اعضای آن هستند و ...
 ۳) تلاش کنید دولت به مردم خدمت کند، اگر رئیس دولت همراهی نکرد با وزرا تعامل کنید، اگر وزرا روی خوش نشان ندادند با معاونان وزرا کار کنید، با استانداران، فرمانداران و خلاصه با هرکس در دولت که بنای کار و خدمت دارند، برای حل مشکلات مردم همکاری کنید.
 ۴) مجموعه های انقلابی در سطح کلان باید قوه عاقله ای تشکیل دهند که اعضای آن برای خود و نزدیکان خویش چیزی نخواهند، اما همه انقلابی ها خود را ملزم به تبعیت از آن قوه عاقله بدانند.
 ۵) همه دست به دست هم دهند برای ایجاد گفتمان امیدبخش در جامعه و عدم فرافکنی در حل مشکلات مردم و تبیین منطق ولایت فقیه برای سربلندی و عزت ملت درعین تعالی معنوی جامعه
 ۶) برای جلوگیری از تشتت در جریان انقلابی، هر کس که درمعرض نامزدی ریاست جمهوری است، عدم ورود خود را اعلام کند تا کلیت جریان انقلابی به جمع‌بندی واحدی برسند.

 تلخیصی از یک جلسه تحلیلی

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.