تقدیر سپاه از پرسنل سازمان بهشت زهرا (س)

فرمانده سپاه حضرت سید الشهدا(ع) از مدیریت و پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) در بحران کرونا تقدیر کرد.

هادی نیوز: سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه حضرت سید الشهدا(ع) در آیین تجلیل از متولیان تغسیل و تدفین بیماران کرونایی  بهشت زهرا سلام‌الله علیها ضمن تبریک ولادت حضرت عبدالعظیم علیه السلام و تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: توفیق شد امروز و همزمان با آغاز هفته بسیج از مجاهدت و ایثارگری مدیریت و پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) تقدیر کنیم.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء علیه السلام استان تهران گفت: به فضل الهی در عرصه دیگری از جهاد، ملت ایران و بخش قابل توجهی از کادر درمان و سازمان‌هایی همچون سازمان بهشت زهرا (س) با مدیریت جهادگونه و با برنامه ریزی مناسب خوب درخشیدند. در دوران کرونا که دنیا منتظر بود از عدم توانایی ایران در مهار کرونا خوشحال باشند، شاهد حضور ارزشمند پرسنل تلاشگر سازمان بهشت زهرا(س) در  خط مقدم خدمات رسانی به مردم بودند.

وی با اشاره به این‌که برخی تصور می‌کردند ایران درگیر مباحث اقتصادی است و نمی‌تواند از پس تجهیزات لازم و مباحث بهداشتی بر بیاید، عنوان کرد: در دوران کرونا دو عرصه خط مقدم بود، یکی مراکز درمانی و کادر پزشکی خدمات می‌دادند و دیگری آرامستان‌ها به ویژه سازمان بهشت زهرا(س) با یک حجم گسترده و مضاعف کار که عملکرد مثبت و جهادگونه آنان به نوعی کمک و همدردی  با خانواده‌های داغدار بود.

حسن زاده ادامه داد: سازمان بهشت زهرا(س) بزرگترین آرامستان جهان اسلام و گلزار شهدا و در ادامه این افتخارات و برگ زرین خدمات رسانی و مدیریت بحران کرونا را بر دیگر افتخارات خود اضافه کرد، در زمانی که همه دنیا گریزان بودند، تصمیم بر این شد که کار ارزشمند تغسیل اموات مسلمین ناشی از بیماری کرونا را آغاز کنند و انجام دهند. وی افزود: همه ملاحظه کردند که این پرسنل جهادگر متواضعانه و خالصانه خدمت رسانی کردند و کار را به سرانجام رساندند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع)ادامه داد: با لوح سپاس فرمانده کل سپاه و به نمایندگی از همه مردم در این مکان مقدس و در جمع پرسنل بهشت زهرا(س) حضور یافتیم که با تقدیم این لوح به مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س)به نمایندگی  از خدمات شما تجلیل کنیم.

لوح تقدیر از طرف  سرلشگر سلامی فرمانده کل سپاه به سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) اهدا شد که در آن تصریح شده است: انجام تکالیف شرعی و تغسیل اموات و جانباختگان ناشی از بیماری کرونا در این روزها همواره یکی از مهمترین دغدغه مومنین و خانواده های داغداری است که خوشبختانه با اقدام به موقع شما ایثارگران در سازمان بهشت زهرا(س) خادمان 30 هزار شهید و چهار هزار شهید گمنام و امام شهدا(ره)، موجب رضایت رهبر معظم انقلاب و عامه مردم شریف ایران بویژه خانواده های داغدار گردیده است. بی شک این عمل صالح و خداپسندانه دارای اجر معنوی منحصر بفرد نزد خداوند متعال خواهد بود.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم توسط سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران از همه کارکنان سازمان بهشت زهرا (س)که مستقیم از ابتدا در بحران کرونا فعالیت کرده اند و در امر تغسیل، حمل و تدفین اموات کرونایی خدمات رسانی کردند، تجلیل به‌عمل آمد.

 

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.