امروز بیش از هر زمانی نیازمند فرهنگ بسیجی هستیم/ اعلام آمادگی بانوان بسیج اساتید برای مقابله با کرونا

معاونت امور بانوان بسیج اساتید دانشگاه آزاد اعلام کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند بهره گیری از بسیج فرهنگی و فرهنگ بسیجی هستیم که در این میان نقش اساتید بسیجی نقشی موثر و شگرف است.

هادی نیوز: معاونت امور بانوان بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی طی بیانیه ای بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج اعلام کرد: امروز که بیش از پیش آماج هجمه های اقتصادی و فرهنگی واقع شده ایم، بیش از هر زمان دیگری نیازمند بهره گیری از بسیج فرهنگی و فرهنگ بسیجی هستیم، که در این میان نقش "اساتید بسیجی" نقشی موثر و شگرف است. 

متن این بیانیه به شرح زیر است:

پنجم آذر ماه برگ زرین دیگری از تاریخ پر هیمنه انقلاب شکوهمند اسلامی و یادآور صدور فرمان تاریخی معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره)  مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین در مقطع حساس و سرنوشت سازی است که نهال نوپای انقلاب  شکوفه داده بود و معاندان و بدخواهان خارج‌نشین دلخوش کرده به مزدوران داخل و داخلی نشینان وطن فروش چشم امید دوخته به خارج نشین، از هر سو با هر ابزاری درصدد جلوگیری از توسعه و گسترش انقلاب مردمی بودند.

بی تردید آتیه نگری و هوشمندی و درایت بی نظیر تذکار و جلودار کاروان انقلاب در تشکیل بسیج چشم فتنه را از همان آغاز از حدقه در آورده و کشور را با غنای فرهنگی فرهنگ بسیجی به اقتدار و عظمت بیمه نمودند.

امروز که بیش از پیش آماج هجمه های اقتصادی و فرهنگی واقع شده ایم، بیش از هر زمان دیگری نیازمند بهره گیری از بسیج فرهنگی و فرهنگ بسیجی هستیم، که در این میان نقش "اساتید بسیجی" نقشی موثر و شگرف است.

استاد بسیجی مومن و انقلابی با صلابت و استحکام بر ستیغ علم و فناوری از اندیشه ها و مواضع انقلاب اسلامی دفاع می نماید و با "جهاد علمی" برای پیشرفت های عظیم قدم برمی دارد.

بسیج خواهران به عنوان سازمانی برگرفته از تحکیم هویت انقلابی ترویج فرهنگ زینبی و پرچمداری نهضت زنان برخوردار است و این ویژگی ها باعث تعامل مثبت تمام در  سازمانهای دولتی و تشکل های مردمی دیگر شده و در کنار سایر اقشار بسیجی  در راستای رسالت حوزه بانوان (احیای هویت زن مسلمان، تعمیق معنویت و بصیرت دینی و تحکیم بنیان خانواده) است.

همین امر باعث شده است بانوان بسیج اساتید  از همت والا و پایبندی به ارزش های دینی و فضائل اخلاقی برخوردار شود و به دنبال تحقق ماموریت و رسالت خود گامهای محکم و استوار بردارند  که این رسالت در راستای تحقق آرمانهای حضرت امام (ره) و فرمایشات مقام معظم رهبری است که عهده دار وظایفی نظیر تحقق بخشیدن مهم زنان از ارتش بیست میلیونی به منظور دفاع توسط خواهران، احیای هویت والای زن مسلمان، مصون سازی و پیشگیری و مقابله با تهدیدات نرم در حوزه مسائل خاص زنان و مشارکت در عرصه های سیاسی ـ فرهنگی اجتماعی ـ امنیتی ـ علمی و سازندگی بر مبنای نیازهای اساسی انقلاب اسلامی است.

امور بانوان بسیج اساتید ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج به آحاد بسیجیان با اخلاص و ادای احترام به ساحت مقدس شهیدان و حماسه سازان این نهاد مقدس در عرصه های مختلف، در روزهایی که کره کوچک و خاکی زمین اسیر ویروس و بدترکیب کرونا است با نصب العین قراردادن فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی آمادگی خود را برای اثبات حرکت درست در مسیر بسیجی و ابقای تفکر بسیجی و ماندگاری در مسیر بسیج جمهوری فرهنگی اعلام نموده و از تمام اقشار مردم برای گذار از این بحران ها همگام و همراه با دلسوزان نظام انقلاب دعوت به عمل می‌آوریم.

 

 

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.