رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

بسیج توان انجام کار‌های نهضتی بزرگ را دارد

سردار سلیمانی با بیان اینکه باید حرکت نهضتی انجام دهیم، گفت: الگو‌ها ساخته شده‌اند و بسیج که یک تشکیلات مردمی است، این ظرفیت را دارد که کار‌های نهضتی بزرگ انجام دهد.

هادی نیوز: سردار سرتیپ «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جلسه شورای هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی با حضور وزیر آموزش و پرورش، اظهار داشت: امام راحل با تشکیل بسیج سرنوشت انقلاب را به جوانان سپرد.

وی با بیان اینکه الگوی به میدان آوردن در بیانیه گام دوم حضرت آقا وجود دارد و ایشان ۴۰ بار جوانان را مخاطب قرار دادند و دو بار نوجوانان را، افزود: ما و آموزش و پرورش می‌توانیم در جهت تحقق این مهم تلاش کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: بسیج را یک سازمان تلقی نمی‌کنیم، بلکه یک تشکیلات مردمی است که زیر نظر امام امت قرار دارد.

سردار سلیمانی ادامه داد: با همکاری وزارت آموزش و پرورش باید رویکرد‌های تحولی را در پیش بگیریم و شرایطی ایجاد کنیم که جوانان به صحنه بیایند و ایران اسلامی در جهت پیشرفت باشد.

وی با تأکید بر ضرورت انجام حرکت نهضتی عنوان کرد: الگو‌ها ساخته شده‌اند و بسیج که یک تشکیلات مردمی است، این ظرفیت را دارد که کار‌های نهضتی بزرگ انجام دهد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: نوجوانان و جوانان ما در حل مسائل باید مشارکت کنند و با بررسی‌های عالمانه و هوشمندانه باید جوانان را مشارکت دهیم.

سردار سلیمانی گفت: از فضای مجازی باید استفاده حداکثری ببریم. طرح تکمیلی حاج قاسم سلیمانی هم برای دانش‌آموزان یک میدان نقش‌آفرینی است و با ارتباط با وزارت آموزش و پرورش در این مسیر پیش خواهیم رفت.

 

 

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.