سردار اشتری:

«حاج قاسم» قهرمان مستضعفان عالم است

فرمانده ناجا با بیان اینکه راه «حاج قاسم» مبارزه با توطئه‌های آمریکا علیه ملت ایران بود، گفت: در یک نگاه درست‌تر باید گفت «حاج قاسم» نه‌تنها قهرمان ملی ما بلکه قهرمان مستضعفان عالم است.

هادی نیوز: سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده ناجا در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه استان البرز اظهار داشت: ما در مبارزه با قاچاق مواد مخدر جدی هستیم و همان طور که امام راحل (ره) فرمودند «امیدوارم همه متوجه این معنا باشند که مسئله مواد مخدر توطئه استکبار است» در این میان بین مصرف‌کننده مواد مخدر و قاچاقچی تفاوت قائلیم و مصرف‌کنندگان مواد مخدر را قربانی جنایتی سازمان‌یافته و پیچیده می‌دانیم که باید با بانیان آن قاطعانه برخورد کنیم.

وی ادامه داد: قاچاق مواد مخدر یکی از مهم‌ترین و کثیف‌ترین توطئه‌های استکبار جهانی علیه مردم و به‌خصوص جوانان ماست و ما در راه این مبارزه، شهیدان ارزشمندی نثار سربلندی مردم کشورمان کرده‌ایم که همه این جانفشانی‌ها توسط فرزندان شما در نیروی انتظامی به تأسی از سردار دل‌ها و قهرمان ملی همه ما، حاج قاسم سلیمانی به سرانجام می‌رسد.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه راه «حاج قاسم» مبارزه با توطئه‌های آمریکا علیه ملت ایران بود، عنوان کرد: در یک نگاه درست‌تر باید گفت «حاج قاسم» نه‌تنها قهرمان ملی ما بلکه قهرمان مستضعفان عالم بوده و هست.

سردار اشتری این مرد میدان‌های مبارزه را قهرمان همه ستم‌دیدگان و محرومان عنوان کرد و گفت: حاج قاسم سلیمانی سربازی در گستره جغرافیای مبارزه بود که هر جا ندای مظلومیت مظلومان از ستم و ستمگران بلند می‌شد، مثل یک منجی و قهرمان شکست‌ناپذیر حاضر می‌شد و پرچم انسانیت را به اهتزاز درمی‌آورد.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی مظهر عطوفت و مهربانی بود، همان‌طور که مظهر اقتدار و شجاعت بود و این بالاترین مدالی است که خداوند در پیروی از راه پیامبر به او عنایت کرد؛ چرا که قرآن در وصف پیامبر می‌فرماید «محمد رسول الله و الذین معه اشداء علی الکفار رحماء بینهم» و او معنای این آیه را با عمل و با لحظه لحظه زندگی اش تفسیر کرد.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه در خصوص مأموریت‌های پلیس در مبارزه با کرونا گفت: بحمدالله با همت و همکاری خوب مردم، میزان ابتلا به کرونا در جامعه کمتر شده و به سطح بهتری نسبت به قبل رسیده که این امر در گام نخست مدیون عنایت خداوند متعال و بعد به خاطر درک و فهم و رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی و همکاری مردم در این زمینه است.

وی با ابراز امیدواری از ادامه همکاری مردم با دستگاه‌های مسئول در این زمینه و جلوگیری از اوج‌گیری مجدد این بیماری، عنوان کرد: هرچند محدودیت‌ها برای زندگی مردم مشکلاتی ایجاد کرده، اما فرجام خوش آن یعنی کاهش محسوس تلفات، ارزش تحمل این مشکلات را داشت.

 

 

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.