دختر شهید سلیمانی:

«از چیزی نمی‌ترسیدم» شرحی کوتاه از سیر تعالی شهید سلیمانی است

«زینب سلیمانی» در رابطه با کتاب زندگی‌نامه پدرش گفت: این کتاب زندگی‌نامه‌ای‌ است که شهید با دست مجروحش نوشته. شرح زندگی مردی از دل روستایی دورافتاده در کرمان که چند دوره از زندگی ساده و کوتاهش را روایت کرده که نشان می‌دهد از چوپانی به جایگاه بلندی رسید.

هادی نیوز: زینب سلیمانی در مراسم رونمایی از کتاب «از چیزی نمی‌ترسیدم» در همایش علمی مکتب سلیمانی و رسانه که امروز (یکشنبه) در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد با اشاره به تقریظ رهبر معظم انقلاب اسلامی بر کتاب خودنوشته‌های سردار سلیمانی اظهار داشت: صبح چهارشنبه ۲۶ آذر امسال خداوند دیدار رهبری را روزی ما کرد. دیدار ایشان با مسوولان بزرگداشت شهید سلیمانی بود. برای ایشان به نمایندگی از خانواده سردار سلیمانی هدیه‌ای برده بودم. این هدیه زندگی‌نامه، به قلم حاج قاسم بود که قصد داشتیم در سالروز شهادت رونمایی کنیم. این کتاب ماکتی از کتاب اولیه بود که آن را تقدیم رهبر کردم، سوالاتی را پرسیدند و این هدیه را با مهر پذیرفتند. در دقایق نهایی شدن کتاب پیامی از دفتر ایشان به ما رسید که قبل از مطالعه اثر، متنی پر از مهر و عطوفت نوشته بودند.

وی با اشاره به چند نکته در رابطه با کتاب گفت: این کتاب زندگی‌نامه‌ای‌ است که شهید با دست مجروحش نوشته. شرح زندگی مردی از دل روستایی دورافتاده در کرمان که چند دوره از زندگی ساده و کوتاهش را روایت کرده که نشان می‌دهد از چوپانی به جایگاه بلندی رسید. آنان که سردار سلیمانی را فقط با لباس نظامی دیدند خوب است ببینند که او چگونه پرورش یافت.

 

 

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.