هاشمی زاده

مدافعان حرم ادامه‌دهندگان راه نهضت سرخ حسینی هستند

مدافعان حرم ادامه‌دهندگان راه نهضت سرخ حسینی و عاشورایی هستند همانند رزمندگان دفاع مقدس مردانه و غیرتمند در برابر متجاوزان می‌جنگند و شهادت آرزوی آنان است.

هادی نیوز: عشق و دلدادگی به سالار شهیدان را از کودکی از لحظه تولد با کامی که با تربت امام حسین (ع) باز می‌شود با اذانی که برای اقامه حق در گوش نوازد تازه به دنیاآمده می‌خوانیم، آغاز می‌شود. این سر آغاز راه و مسیری است که به دلداگی و شهادت ختم می‌شود.

دلداگی که وقتی نوزادی به دنیا می‌آید به یاد علی‌اصغر شیرخوار امام حسین (ع) لباس به تن نوازد می‌کنیم و در مراسم شیرخوارگان حسینی حضور یافته و مادران هم‌نوا با مادر علی‌اصغر شده و اشک می‌ریزند. فرزندانمان را این چنین بزرگ می‌کنیم یعنی از ابتدا با فرهنگ شهادت و با امام حسین (ع) زندگی آن‌ها را گره می‌زنیم.

شیری که نوزادان می‌خورند همراه با اشک و آهی است که مادران در هنگام نوحه و عزاداری‌ها در هیات و محافل مذهبی می‌دهند، این عشق با گوشت و خون ما آمیخته شده است. غالبا هر مادر ایرانی قبل از فرزنددار شدن با خود عهد و پیمانی می‌بندد و نذر می‌کند که اگر فرزندم پسر شد غلام امام حسین (ع) و ابالفضل (ع) باشد و اگر دختر شد کنیز حضرت زهرا (س) و زینب کبری (س). فرزندانی که با چنین بنیه دینی بزرگ می‌شوند، شهادت برایشان افتخار است؛ بنابراین تربیت نسل عاشورایی افتخار جامعه اسلامی ایران است و هرگاه ظلم و تجاوز به حقوق انسان‌های مظلوم و ستمدیده صورت بگیرد وارد این عرصه می‌شوند، همان طور که در دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام وارد عرصه نبرد شدند.

رزمندگان دفاع مقدس ادامه دهندگان نهضت حسینی بودند که دلداده و شیفته راه حق شده و سر از پا نمی‌شناختند و رهسپار میدان نبرد می‌شدند. هرگز به دنبال اسم و رسمی برای خود نبودند. یادمان نرفته که چگونه در روز‌های ابتدایی جنگ، مقاومت کردند و از جان خود گذشتند تا کشور ایران با اقتدار و در امنیت بماند و امروز مدافعان حرم ادامه‌دهندگان همان نهضت سرخ حسینی و عاشورایی هستند.

مدافعان حرمی که همانند دوران دفاع مقدس، عاشق و بی‌پروا و در همه رد‌ه‌های سنی به جبهه مقاومت پیوسته و جوانمردانه مبارزه می‌کنند. جوانانی برومند و غیور و توانمند در عرصه دفاع و مبارزه با تکفیری‌ها حضور می‌یابند و بعد از ممارست و پیگیری و تلاش فراوان به جبهه مقاومت می‌پیوندند و در راه اعتلای ارزش‌ها و پاسداری از دین اسلام تلاش می‌کنند و نیز تعدادی از آن‌ها به فیض شهادت می‌رسند، شهادتی که برگرفته از عاشوراست و شهدا ادامه‌دهندگان نهضت سرخ حسینی هستند و تا برپایی حکومت حضرت مهدی (عج) این نهضت ادامه دارد.

 

 

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.