ابوالفضل ابوترابی

عزت، امنیت و اقتدار امروز کشورمان ریشه در دفاع مقدس دارد

امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به اقتداری رسیده که هیچ تصمیمی بدون در نظر گرفتن جایگاه ایران اسلامی در سطح منطقه و گاهی حتی در جهان گرفته نمی‌شود که این عامل نیز ریشه در هشت سال دفاع مقدس دارد.

هادی نیوز: ابوالفضل ابوترابی نماینده شهرستان‌های نجف‌آباد و تیران و کرون و عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی؛ در دوران هشت سال جنگ تحمیلی سخت‌ترین مشکلات و بحران‌ها را با موفقیت پشت سر گذاشتیم و به پیروزی رسیدیم؛ باید پذیرفت که مشکلات امروز کشورمان هرچه که باشد، بیشتر از مشکلات ما در دوران جنگ تحمیلی نیست و می‌توانیم با الگو گرفتن از فرهنگ و آموزه‌های آن دوران بر مشکلات جاری امروز کشورمان غلبه کنیم.

دوران هشت سال دفاع مقدس یادآور رشادت‌های رزمندگان با اخلاص است که برای نجات کشور و ملت از جان و زندگی خود گذشتند؛ هرچه ما در راستای گرامی‌داشت شهدا و رزمندگان عزیزمان تلاش کنیم، نمی‌توانیم دِین خود به شهیدان را ادا کنیم.

بزرگداشت یاد و خاطرات شهدا و رزمندگان دوران جنگ تحمیلی نباید محدود به هفته دفاع مقدس باشد؛ دفاع مقدس مربوط به نیرو‌های مسلح و قشر خاصی نیست؛ چراکه در دوران جنگ تحمیلی تمام آحاد جامعه برای مبارزه با دشمن بعثی و متحدانش با تمام وجود به میدان آمده بودند و امروز هم زنده نگه داشتن یاد و خاطران شهدای آن دوران وظیفه تمام آحاد جامعه است.

اگر امروز مردم کشورمان در کمال آرامش و امنیت زندگی می‌کنند به برکت خون شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس است که باید فرهنگ دفاع در سطح جامعه ترویج شود؛ چراکه عدم توجه به فرهنگ و آموزه‌های دوران هشت سال دفاع مقدس دشمنان را در تحقق اهداف ضد ایرانی‌شان گستاخ‌تر خواهد کرد.

عزت، امنیت و اقتدار امروز کشورمان ریشه در دوران هشت سال دفاع مقدس دارد؛ امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به اقتداری رسیده که هیچ تصمیمی بدون در نظر گرفتن جایگاه ایران اسلامی در سطح منطقه و حتی جهان گرفته نمی‌شود که این عامل نیز ریشه در هشت سال دفاع مقدس دارد.

در واقع دوران هشت سال دفاع مقدس، انقلاب اسلامی کشورمان را بیمه کرد؛ در حال حاضر تمام دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی درصدد هستند که با توسل به حربه و ترفند‌های مختلف به اصل انقلاب اسلامی کشورمان آسیب برساند که با وجود نیرو‌های متخصص نظامی و نیرو‌های مخلص مردمی این امر محقق نمی‌شود.

 

 

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.