محمد دیندار

سید محسن شفیعی از جنس آسمان بود و به آسمان پرواز کرد

مستندساز در یادداشتی به مناسبت در گذشت حجت‌الاسلام محسن شفیعی نوشت: سید محسن شفیعی از جنس آسمان بود و به آسمان پرواز کرد

هادی نیوز: «محمد دیندار» مستندساز؛ در واپسین روزهای قرن ۱۴۰۰ خبر درگذشت حجت الاسلام سید محسن شفیعی مسئول دفتر نمایندگی نهاد ولی فقیه در دانشگاه های خوزستان خبری تلخ برای مردم استان و تمام کسانی بود که او را از نزدیک‌ می شناختند، روحانی عالم و مردمی و متواضعی که به جهت صمیمیت، بیشتر به نام "سید محسن‌" می خواندنش و فرزند آیت‌الله سیدعلی شفیعی‌ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و از خاندانی خوشنام که در میان جامعه و به واسطه اخلاص و مردمی بودن مورد احترام و محبوب و معتمد بود.

سید محسن شفیعی درجامعه دانشگاهی نیز بواسطه دانش و سواد بالا و نیز روحیه معتدل و منصفانه اش، از جایگاهی ویژه و قابل اتکا برخوردار بود. روحیه مردمی و جهادی او در کنار علم و دانشی که داشت یک ذخیره ارزشمند برای استان خوزستان به حساب می آمد که همواره مورد اعتماد عموم و جامعه دانشگاهی و مدیران اجرایی استان بود.

او روحانی مخلصی محسوب می گشت که چه در جایگاه مدیریتی و چه در کسوت یک امام‌جماعت و چه در دانشگاه و چه در مسجد و چه‌در هنگامه سیل و بلایای طبیعی و مشکلات شهری، همواره در کنار مردم و پاسخگوی مردم و دانشجویان و اساتید و پرسنل و تمام کسانی بود که به او مراجعه می نمودند و با‌تمام وجودش سعی در گشودن گره از مشکلات مردم و اقشار مختلف داشت.

ساده زیستی و در دسترس بودن و رفتار و مسلکی که از جنس حال و هوای دوران دفاع مقدس بود، از دیگر ویژگی های این روحانی جلیل القدر به حساب می آمد و فقدانش قطعا ضایعه بزرگی برای استان خوزستان خواهد بود.

روحش قرین رحمت ابدی و همجوار با اولیا الهی و شهدا از جمله برادر شهید و رزمنده اش باد.

 

 

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.