یادداشت مجمع بانوان هنرمند متعهد؛

موفقیت جشنواره فیلم فجر به مثابه موفقیت انقلاب اسلامی

مجمع بانوان هنرمند متعهد؛ در یادداشتی موفقیت جشنواره فیلم فجر را به مثابه موفقیت انقلاب اسلامی عنوان کرد.

هادی نیوز: مجمع بانوان هنرمند متعهد؛ در یادداشتی موفقیت جشنواره فیلم فجر را به مثابه موفقیت انقلاب اسلامی عنوان کرد.

جشنواره فیلم فجر به ایستگاه چهل و یکم میرسد و این در حالیست که شبکه های معاند و اپوزوسیون های خارج نشین، با خبرسازی های جعلی، توان خود را در جهت شکست و نافرجامی این مهمترین و قدیمی ترین رویداد هنری انقلاب اسلامی بسته اند. لیکن جشنواره ی امسال با حضور پرشور فیلمسازان داخلی و خارجی مسیر خود را می پیماید تا جاییکه بیش از 580 فیلم خارجی متقاضی حضور در بخش بین الملل جشنواره بوده اند و بخشهای دیگر نیز حاکی از همین حضور است.

 واضح است که موفقیت جشنواره به مثابه موفقیت انقلاب اسلامی در گردهمایی مردم و هنرمندان است و تلاش کاسبان تحریم جشنواره، زمینه یک کودتای فرهنگی است.

همچنانی که ایده ی نامبارک تحریم جشنواره مورد نقد بسیاری از صاحبنظران سینمایی است؛ افراد معلوم الحالی همچون فرشته حسینی! هانیه توسلی! و دیگرانی که تمام اعتبار و شهرتشان را در فرصت و فضایی که انقلاب اسلامی برایشان فراهم آورده، بدست آورده اند (که اگر جز این بود این "عرصه سیمرغ" جولانگه آنان نمی بود!) برای خوش خدمتی نزد اربابانشان، اقدام به تحریم جشنواره و تاسف از حضور فیلمهایشان میکنند.

اینان باور ندارند که ظرفیت عظیم سینمای ایران، نیازی به حضور پرزحمت ایشان نداشته و هنرمندان پرتوان و متعهد به این آب و خاک بسیارند و به مدد همت و حمایت مسئولین فرهنگ و هنر؛ پا به عرصه ی حضور خواهند گذاشت.

انتظار می رود مسئولین محترم و تصمیم گیرندگان این عرصه با تعیین چارچوب ها و اعمال ضوابط حضور چهره ها در بیان دیدگاههایشان، نظارت جدی بر این مقوله داشته و مسیر سینمای انقلاب را که همان گفتمان انقلاب اسلامی است، از بازی صحنه گردانان خارجی حفظ نمایند.

آینده ی درخشان سینمای ایران مرهون تلاش هنرمندانی ست که دلسوزانه شعله ی ایمان، امید و خودباوری را در دلهای مردم زنده نگه می دارند.

 مجمع بانوان هنرمند متعهد

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.