روزبه قمصری

۱۷ هزار ترور؛ کارنامه سیاه منافقین

گروهک تروریستی منافقین از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در ایران تا امروز ظلم‌ها و جنایات فروانی را در حق مردم و ملت ایران انجام داده به صورتی که کشتار ۱۷ هزار نفر از مردم کشور تنها بحشی از کارنامه سیاه و ننگین منافقین است.

گروهک تروریستی منافقین که در قبل و ابتدای دوران پیروزی انقلاب اسلامی در ایران با نام مجاهدین خلق تاسیس شد و فعالیت‌های خود را آغاز کرد هنوز زمان چندانی از پیروزی انقلاب اسلامی و سلطنت پهلوی نگذشته بود که خوی آمریکایی و منافقانه خود را نشان دادند و با درپیش گرفتن راه و روشی متفاوت و حتی متضاد با مبانی و ارزش‌هایی که انقلاب اسلامی ایران بر اساس آن شکل گرفت و به پیروزی رسید به دشمن شماره یک ملت ایران تبدیل شدند.

گروهگ تروریستی منافقین که در روز‌ها و حتی ماه‌های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی در ایران با عنوان مجاهدین خلق به ظاهر داعیه‌دار مبارزه با رژیم طاغوت بود بعد از اینکه به اهداف و برنامه‌های پنهان و شیطانی خود از سهم خواهی از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران دست پیدا نکرد دست به کشتار و ترور مردم بی‌گناه کشور آن هم در کوچه‌ها و خیابان‌ها کردند.

بر این اساس می‌توان با قاطعیت گفت که یکی از ننگین‌ترین و سیاه‌ترین بخش کارنامه عملکرد منافقین عملیات‌های تروریستی کور و بی‌هدف آن‌ها است که نتیجه‌ای جز به شهادت رساندن هزاران نفر از مردان، زنان و کودکان و زخمی و مجروح کردن تعداد بی شماری از مردم کشورمان دربر نداشته است. در حقیقت همین یک مورد کافی است که این گروه تروریستی برای همیشه در لیست گروه‌های تروریستی قرار گرفته و تا ابد از چشمان مردم کشورمان بیفتند.

حال زمانی موضوع جالب‌تر می‌شود که به این موضوع توجه کنیم که یکی از سایت‌ها و کانال‌های تلگرامی وابسته به گروهک تروریستی منافقین در یکی از مطالبی که منتشر کردند برای نخستین بار مسئولیت کشتار ۱۷ هزار نفر از مردم کشورمان را برعهده گرفتند. امری که موجب می‌شود تا بیش از پیش در نزد مردم کشور و نهاد‌های حقوق بشری داخلی و بین‌المللی به عنوان یک گروه تروریستی معرفی شوند.

البته در حد و حصر وقاحت و بی‌شرمی گروه تروریستی منافقین هیچ شک و تردیدی نیست، اما بی‌مایه‌گی و پست فطرتی آن‌ها زمانی ذات پلید و ننگین آن‌ها را نمایان می‌کند که بدانیم آن‌ها مدعی شدند تمامی این ۱۷ هزار نفری را که به شهادت رساندند از عوامل و وابستگان حکومت جمهوری اسلامی ایران بوده و عضو سپاه و بسیج بودند. این در حالی است که اسناد و مدارک تاریخی چیز دیگری را بیان می‌کنند و آن مدارک نشان‌دهنده عملیات‌های ترور کور و بی‌هدف توسط عوامل و عناصر منافقین در کوچه‌ها و خیابان‌های سطح کشور است.

اما منفور بودن گروهک تروریستی منافقین و نفرت بی‌حد و حصر مردم ایران از آن‌ها زمانی به اوج و نهایت خود رسید که آن‌ها در جریان تجاوز نظامی عراق علیه ایران در کنار صدام جنایتکار قرار گرفتند و در طول هشت سال جنگ کمک‌ها و خدمات فراوانی را به او و ارتش متجاوز او انجام دادند. منافقین حتی پای خود را از این هم فراتر گذاشتند در انتهای جنگ و زمانی که دو طرف برای صلح آماده می‌شدند با کمک صدام و در قالب عملیات به زعم خود «فروغ جاویدان» خاک پاک کشور را مورد هجوم وحشیانه و غافلگیرانه خود قرار دادند.

البته این خیانت آن‌ها همانند تمامی اقدامات مذبوحانه‌ای که این گروه تروریستی در طول سال‌های اخیر علیه مردم و ملت شرف و شهادت طلب ایران انجام داده و به شکست هم انجامیده با شکست بسیار سختی روبرو شد و آن‌ها با برجای گذاشتن تلفات و خسارات بسیار سنگین مجبور به فرار و عقب نشینی از خاک کشور شدند و این اقدام نابخردانه و جنایتکارانه آن‌ها موجب شد تا برای همینه در نزد مردم ایران منفور شوند.

بعد از اغتشاشات اخیر در سطح کشور که به حمایت و پشتیبانی عوامل خودفروخته داخلی و تروریست‌های خارجی رقم خود، بازهم مشاهده می‌کنیم که منافقین، این گروه تروریستی منفور فرصت را مناسب دیده و به دنبال معرفی خود به عنوان جایگزینی برای نظام فعلی حاکم بر کشور هستند.

در پایان باید گفت با توجه به تمامی موضوعات و مسائل گفته شده، گروه تروریستی منافقین آنقدر در میان اقشار مختلف مردم ایران از مرد و زن گرفته و کودکان و نوجوان و افراد سالخورده منفور هستند که نه تنها امروز بلکه تا همیشه همیشه هیچ جایگاهی در فکر و ذهن ملت بزرگ و شریف ایران نداشته و در آینده هم نخواهند داشت.

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.