ملیحه سادات ضیایی

چرایی ترس دشمن از حجاب زن و غیرت مرد مسلمان !

نظام جهانی سلطه که طراح و مدیر پروژه جهانی سازی الگوهای غربی است، حذف حجاب و ورود بی قید و پوشش زن را در اجتماع به عنوان اولین نسخه پیشنهادی به کشورها عرضه کرد. به عقیده آنها وقتی زنان حیا و مردان غیرت خود را از دست دهند دیگر تعصبی برای از دست دادن سایر ارزش های دینی و فرهنگی نیز نخواهند داشت و به راحتی تمام اصول و ارزش های غرب مدرن را خواهند پذیرفت و این زمینه ساز گام بعدی برای تحت سلطه در آوردن تمام آن کشور از نظر اقتصادی و سیاسی خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از زنان نیوز: حجاب و عفاف، دو عنصرمهم بیانگر هویت زن مسلمان ایرانی می باشد . غرب و نظام سلطه از پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و تمام این سالها در تلاش ایست تا با حذف این دو عنصر، زن و مرد را با نفسانیات درگیر نماید، و به دنبال آن تفکر واندیشه انقلابی را از جوامع گرفته تا بتواند سلطه ی خود را برکشورها گسترش دهد.
درون حجاب، نوعی پایبندی اسلامی و دوری از شهوات وجود دارد. هرچه انسان‌ها از شهوات دور ‌شوند و بیشتر با نفس مبارزه کنند، طبیعتاً می‌توانند جدی‌تر با نظام سلطه و جریان‌های استکباری مقابله کنند
نظام سلطه به‌دنبال این است که دیگران را به پذیرش حاکمیت خود مجبور کند، عده‌ای این حاکمیت و سلطه را می‌پذیرند، عده‌ای هم زیر بار این حاکمیت نمی‌روند. اسلام در این دسته‌ی دوم جای می‌گیرد. ‌آموزه‌های اسلامی، آموزه‌های عدالت‌خواهانه و ضدظلم هستند؛ «لاتَظلمُون و لا تُظلَمون» و «وکُونَا لِلظَّالم خَصماً و لِلمَظلُوم عَوناً». اسلام، انسان‌ و مسلمان‌ها را می‌کشاند به‌سمت اینکه با ظلم مبارزه کنند. طبیعی است که نظام سلطه احساس خطر کند و اسلام را به‌عنوان مانعی بر سر راه رسیدن به اهداف و غایات خودش در نظر بگیرد؛ لذا دعوای اصلی نظام سلطه و اسلام از اینجا شکل می‌گیرد. نظام سلطه منافعی دارد و دنبال سود است و می‌بیند که اسلام در برابرش می‌ایستد، در برابر اشغال‌گری می‌ایستد، در برابر تحمیق و تطمیع و تهدید مردم می‌ایستد؛ لذا درصدد برمی‌آید که با اسلام مبارزه کند.
استعمارگران از قرنهای شانزده و هفده که وارد سرزمینهای شرق- از جمله سرزمینهای اسلامی- شدند، برای اینکه بتوانند کاملا کمند اسارت را به دست و پای این ملتها ببندند و اسیرشان بکنند، شروع کردند آن‌ها را نسبت به گذشته‌، آداب و رسوم و داشته‌های خود، بدبین کنند..
نظام جهانی سلطه که طراح و مدیر پروژه جهانی سازی الگوهای غربی است، حذف حجاب و ورود بی قید و پوشش زن را در اجتماع به عنوان اولین نسخه پیشنهادی به کشورها عرضه کرد. به عقیده آنها وقتی زنان حیا و مردان غیرت خود را از دست دهند دیگر تعصبی برای از دست دادن سایر ارزش های دینی و فرهنگی نیز نخواهند داشت و به راحتی تمام اصول و ارزش های غرب مدرن را خواهند پذیرفت و این زمینه ساز گام بعدی برای تحت سلطه در آوردن تمام آن کشور از نظر اقتصادی و سیاسی خواهد بود.
در طی این سال­ها دشمنان جهت ترویج اباحه­گری و عادی­سازی بی­حجابی به تحریف مبانی دینی و الهی حجاب و عفاف و تقلیل آن به امری حکومتی و سیاسی از جانب جمهوری اسلامی پرداختند و اولویت سازی برای زیبایی ظاهری افراد در مقابل سایر ارزش‎های انسانی و الهی در جامعه را با استفاده از ابزارهای فرهنگی و تولیدات رسانه ای در صدر برنامه های خود قرار دادند و با ایجاد شبکه های سازماندهی شده دختران و پسران برای ظاهر شدن با پوشش های ساختارشکنانه و ناهنجار با پرداخت حقوق روزانه برای گشت زدن در سطح اجتماع و مراکز عمومی شروع به عادی سازی بی حجابی و ولنگاری کردند و حساسیت زدایی برای اکثریت افراد جامعه، نسبت به گسترش فرهنگ بدحجابی در جامعه با استفاده از گفتمان سازی روشنفکری و آزادی را با جدیت پیگیری نمودند و با گسترش شبکه‎های سازماندهی شده عرضه کالاهای فرهنگی-آموزشی، انواع پوشاک و کالاهای مصرفی جهت ترویج فساد و بدحجابی و ایجاد شبکه های قاچاق محصولات صوتی و تصویری مبتذل و مشروبات الکلی، لوازم آرایشی و پوشاک های مغایر با پوشش اسلامی و هنجارشکنانه در سطح وسیع گسترش دادند .
از طریق ابزارهای رسانه‌ای و تبلیغی مختلف می پردازند به زیر سؤال بردن حجاب به عنوان میراث ارزشمند زنان مسلمان و دامن زدن به بی‌حیایی و بی‌عفتی و کشاندن جوانان به وادی خطرناک لذت‌جویی جنسی و شهوت‌رانی .
دشمن می‌خواهد جوانان مومن و دیندار را تبدیل به عنصری خنثی و بی‌تفاوت در برابر دشمنی و دست درازی نظام سلطه نماید.
اکنون که دشمن با برنامه و تدارک وسیع برای اجرای نسخه آندلسی کردن کشورمان (همان کاری که با ترویج فحشا با مسلمانان فاتح سرزمین‌های اروپایی کردند و از جوانان مبارز و سختکوش، جسمی بی‌تفاوت و غرق شهوت ساختند و شکستشان دادند) از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند، وظیفه همه دستگاه‌ها و مروجین و مبلغین ارزش‌های اسلامی از رسانه‌ها تا صاحبان تریبون، متولیان آموزش و پرورش و آموزش عالی و... است که با ارائه جذاب و علمی و به روز ارزش‌های اسلامی و زیبایی‌های دینداری به نسل نوجوان و جوان همچون گذشته نقشه شوم دشمن در دین‌زدایی از این سرزمین را نقش بر آب کنند.

انتهای پیام/* 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.