وحدت بزرگترین سرمایه ی کشور است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان، گفت: همه باید تلاش کنیم تا آسیب وارد شده به حوزه این معروف، ترمیم شود و نگذاریم دشمن سوء استفاده خود را از این آسیب ببرد.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از خبرگزاری زنان نیوز :  محسن اکبری، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سیستان و بلوچستان در دیدار با مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان، ضمن تبریک انتصاب مدیر کل تبلیغات اسلامی، افزود: در سال‌های گذشته اقدام به مهمترین معروفات و منکرات سیستان و بلوچستان کردیم که در حوزه معروفات، مهمترین معروف احصاء شده استان، «وحدت» است و به گفته مقام معظم رهبری وحدت بزرگترین سرمایه در کل کشور بوده اما متاسفانه حوادث اخیر آسیب‌هایی به این معروف وارد کرده است.
وی ادامه داد: همه باید تلاش کنیم تا آسیب وارد شده به حوزه این معروف(وحدت)، ترمیم شود و نگذاریم دشمن سوء استفاده خود را از این آسیب ببرد.
اکبری ضمن تاکید بر اینکه جواب خون‌های ریخته شده در حوادث اخیر را باید افراد کج فهم و عوامل اصلی این وقایع بدهند، ابراز امیدواری کرد: در آینده و خصوصا ماه محرم با هوشیاری نیروهای امنیتی و انتظامی و خصوصا مردم، شاهد هیچ گونه حوادثی نباشيم.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با اشاره به پیش رو بودن هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر، خاطر نشان کرد: در سیستان و بلوچستان، برگزاری شورای امر به معروف و نهی ازمنکر استان، برگزاری همایشی با محوریت فریضتین، نشست خاص روحانیت شیعه و هیئتهای مذهبی، همایش پیاده روی خانوادگی و غیره از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای این هفته در این خطه پهناور است.
وی تبلیغات اسلامی را یکی از اعضای اصلی و تاثیرگزار در بین ۱۷ عضو شورای امر به معروف و نهی از منکر عنوان و بیان کرد: محور مساجد روحانیون هستند و نقش پدری در محلات را دارند، شوراهای امر به معروف و نهی از منکر مساجد کمک زیادی می تواند در محلات انجام دهد و بر این اساس نیاز است تا با همکاری تبلیغات اسلامی این شوراها راه اندازی و فعال شوند.
این مسئول با انتقاد از طول کشیدن تصویب قانون امر به معروف و نهی از منکر و عدم ابلاغ آن توسط رئیس جمهور وقت کشور، تاکید کرد: ما در تلاشیم تا امر به معروف و نهی از منکر مظلوم تر از این وضعیت فعلی نشود، مسئولان باید بدانند که امروز مردم نیازمند خدمت بی منت هستند.
انتهای پیام/*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.