مقام حزب‌الله: نشست سه‌جانبه رهبران مقاومت صهیونیست‌ها را به شدت نگران کرده است

رئیس هیئت شرعی حزب‌الله با اشاره به نگرانی شدید صهیونیست‌ها از دیدار اخیر رهبران مقاومت فلسطین با سید حسن نصرالله تاکید کرد، به زودی شاهد نابودی اسرائیلی خواهیم بود که سست‌تر از خانه عنکبوت است.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از تسنیم :  شیخ «محمد یزبک» رئیس هیئت شرعی حزب‌الله طی سخنانی درباره پرونده سیاسی لبنان و مسئله انتخاب رئیس جمهور در این کشور اعلام کرد، ابتکار «نبیه بری» رئیس پارلمان برای گفتگو میان احزاب و نیروهای سیاسی لبنان طی یک هفته اهمیت زیادی دارد و اگر این گفتگو امروز آغاز شود، بهتر از فرداست.

اسرائیل رو به نابودی است

شیخ یزبک در ادامه گفت، مقاومت با همه گروه‌ها و قدرت و امکانات خود با پروژه آمریکایی در منطقه مقابله می‌کند و ما به آمریکایی‌ها می‌گوییم که دست از سر لبنان و منطقه بردارید. همچنین شرط بندی‌ آمریکا روی رژیم صهیونیستی نیز شکست خورده و این رژیم رو به نابودی است.

این مقام حزب‌الله تصریح کرد، ما اکنون در آستانه اربعین حسینی هستیم و با امام حسین (ع) تجدید بیعت می‌کنیم و شاهد هستیم که جمعیت انبوهی از همه طرف برای زیارت اربعین و تجدید بیعت با امام حسین (ع) رهسپار کربلا شده‌اند. حزب‌الله با رزمندگان خود توانست معادلات را تغییر دهد؛ زیرا راه حزب‌الله با الگوگیری از راه امام حسین (ع) انتخاب شده بود و این حزب در خط ولایت فقیه حرکت می‌کند. همانطور که خون امام حسین (ع) در زمانه خود بر شمشیر پیروز شد، خون شهدا و رهبران و فرماندهان ما نیز در سال 2000 بر دشمن صهیونیستی پیروز شد.

وی تاکید کرد، خون شهدا توانست لبنان را از چنگ داعش و سایر تروریست‌ها نجات دهد تا لبنانی‌ها از نعمت امنیت و صلح برخوردار باشند. مقاومت توانست رویای پاکسازی لبنان از لوث صهیونیسم و ​​تروریسم و ​​رهایی را محقق کند. لبنان توسط قهرمانانی آزاد شد که هدفی جز آزادی و عزت و کرامت ندارند.

شیخ محمد یزبک با اشاره به ناهنجاری‌های اخلاقی و فرهنگی در غرب و هتک حرمت مکرر قرآن کریم در کشورهای غربی اظهار داشت، در سوئد به بهانه آزادی بیان و تحت حمایت دولت این کشور، مکررا به قرآن کریم اهانت می‌کنند اما بدانند تا زمانی که رزمندگان مقاومت در امت اسلامی حاضر هستند هیچ کس نمی‌تواند به اسلام و قرآن ما آسیب بزند.

دیدار رهبران مقاومت دشمن صهیونیستی را به شدت نگران کرده است

رئیس هیئت شرعی حزب‌الله در بخش دیگری از سخنان خود به دیدار «زیاد النخاله» دبیر کل جنبش جهاد اسلامی و «صالح العاروری» معاون رئیس دفتر سیاسی حماس با سید «حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله اشاره و اعلام کرد که این دیدار رهبران مقاومت، دشمن صهیونیستی را به شدت نگران کرده؛ زیرا امروز امت اسلامی برای آزادی فلسطین متحد شده است.

وی گفت، فلسطین به دست رزمندگان آزاده‌ای که عاشق امام حسین (ع) هستند و راه ایشان را ادامه می‌دهند، آزاد خواهد شد. مقاومت امروز ابعاد بین‌المللی و منطقه‌ای به خود گرفته و تبدیل به محوری برای همه آزادگان و عزتمندان و کسانی که زیر بار ذلت و خواری نمی‌روند، شده است.

این مقام حزب‌الله در پایان به تحولات فلسطین و افزایش چشمگیر عملیات‌های مقاومت ضد اشغالگران در کرانه باختری اشاره و تاکید کرد که امروز کرانه باختری زیر پای دشمن صهیونیستی شعله‌ور شده و به زودی شاهد نابودی اسرائیلی خواهیم بود که سست‌تر از خانه عنکبوت است.

انتهای پیام/*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.