حواشی دیدار یک ارتشی با فاطمه حمامی؛ سروان مؤذنی: نقشی در گرفتن پیراهن رونالدو از پرسپولیس نداشتم

کلیپ منتشر شده از یک فرد نظامی با فاطمه حمامی از سوی رسانه‌های معاند سوء برداشت شده بود که سروان موذنی در این رابطه توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از تسنیم :   کلیپی در فضای مجازی منتشر شده است و در آن کلیپ فردی نظامی در کنار فاطمه حمامی، معلول 70 درصد سفیدشهری نشسته و پیراهن اهدایی رونالدو را به او اهدا می‌کند.

رسانه‌های معاند از این موضوع سوء استفاده کرده و جوسازی ایجاد کردند و باشگاه پرسپولیس نیز در این رابطه به ستاد کل نیروهای مسلح نامه‌ای ارسال کرده است؛ خبرنگار تسنیم در این رابطه پیگیری انجام داده و فرد نظامی سروان علی موذنی است.

سروان علی موذنی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در نطنز، با بیان اینکه بنده 12 سال حامی بیماران صعب‌العلاج و سخت در کشور هستم و در این مدت به مؤسسات خیریه کمک می‌کنم، اظهار داشت: با توجه به اینکه هدیه رونالدو به خانم فاطمه حمامی رسید، به منزل وی رفتم و صرفاً کلیپی در این رابطه منتشر شده است.

وی با بیان اینکه مطالب منتشر شده در فضای مجازی اساساً کذب است، افزود: این موضوع از سوی رسانه‌های معاند به نحو دیگر مورد بهره‌برداری قرار گرفته که هیچ کدام از این موارد صحت ندارد و از اساس کذب است.

این نظامی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه چندین بار هم به عیادت خانم فاطمه حمامی آمده‌ام، ابراز داشت: بنده در تحویل‌گرفتن این پیراهن از باشگاه پرسپولیس نقشی نداشتم و فقط هنگام تحویل پیراهن به خانم حمامی در خانه او حضور پیدا کردم و اقدام صورت گرفته در راستای حمایت از افراد دارای معلولیت و بیماری صعب‌الاعلاج صورت گرفته است.

انتهای پیام/*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.