فرمانده کل سپاه ولی عصر(عج) خوزستان در جمع مربیان تربیتی:

کسانی که دائما در فضای مجازی سیر می کنند در توهمات اند/دشمن در فتنه زن، زندگی، آزادی 400 میلیون و 83 هزار محتوا تولید و با نشر کرده است

فرمانده کل سپاه ولی عصر(عج) استان خوزستان گفت: برخی ها قلب و ذهنشان را در سحر باطل فضای ذهنی دشمن رهاکرده اند. کسانی که دائما در فضای مجازی سیر می کنند در توهمات اند و شما مربیان باید این سحر را باطل کنید.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از خبرگزاری زنان ایران ،  از خوزستان، حسن شاهوارپور در بازدید از روند برگزاری دوره معرفتی داناشو در مشهد مقدس بر حفظ ارتباط ذهنی و معنوی با ائمه اطهار(ع) تاکید و خطاب به مربیان تربیتی اظهار کرد: برای معرفی الگو به دیگران، ابتدا باید خودتان الگو باشید و از ائمه اطهار خصوصا حضرت زهرا(س) در همه ابعاد زندگی اجتماعی، فرهنگی و سیاسی بهره بگیرید.
وی با اشاره به اغتشاشات سال گذشته پیرامون مرگ مهسا امینی با بیان اینکه دشمن، تمام نیرویش را برای تسخیر ذهن و فکر جوان ما به کار گرفته، عنوان کرد: در فتنه زن، زندگی، آزادی 400 میلیون و 83 هزار محتوا از سوی دشمنانمان تولید و با نشر داده شد.
فرمانده کل سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان ادامه داد: مرگ مهسا جرقه ای بود تا آن را مورد اقبال همگان قرار دهند و بگویند هر چه جمهوری اسلامی می گوید دروغ است و حق با آنهاست.

سردار شاهوارپور با اشاره به تکریم و احترام پیامبر نسبت به حضرت زهرا(س) و اینکه نگاه اسلام به جایگاه زن برای حفظ منزلت اوست، تصریح کرد: معاندین می گویند که در جمهوری اسلامی به زن ظلم شده در حالیکه جنایتکارانی که امروز به دنبال بی حجابی و مدعی طرفداری از حقوق زن هستند، هدفشان استفاده ابزاری از زن به عنوان یک کالای تجاری با هدف تبلیغات برای شرکت های بزرگ سرمایه داری است.
وی با اشاره به جنایتهایی که بر علیه زنان در دنیا در حال انجام است، افزود: طبق آمار خبرگزاری رویترز، حجم سالانه تجارت زن در کشورهای شرقی 13 میلیارد دلار است.
سردار شاهوارپور بیان کرد: زنان در جمهوری اسلامی نقش آفرینند و امروزه آنقدر در بخش های علمی و دینی رشد کرده اند که دشمن احساس خطر کرده و برای همین آنها را مورد هجمه قرار می دهد.
وی با اشاره به اهمیت حجاب برای حفظ کرامت زن گفت: زن گوهر گرانبهایی است که پوشیده بودنش موجب حفظ کرامت و مقام اوست.

فرمانده کل سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان توضیح داد: دشمنان ما طی دو تا سه سال اخیر به این نتیجه رسیدند که ملت شیعه انقلاب اسلامی در جنگ سخت و نیمه سخت شکست ناپذیر است. آنها دائما تکرار می کردند که گزینه های نظامی روی میز است. همگی دیدیم که در حمله به عراق و افغانستان بیش از 8 تریلیون دلار هزینه کردند و چه تعداد زیادی از عراق ها و افغانستانی ها و حتی خود آمریکایی ها کشته شدند اما باز هم هیچ غلطی نکردند و شبانه از افغانستان پا به فرار گذاشتند.
فرمانده کل سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان با اشاره به تامین تسلیحات عراق در جنگ 8 ساله با ایران از سوی آمریکا، بیان کرد: امروز، همگی ارتباط و وحدت ما با مردم عراق را در اربعین شاهد بودند و آمریکا از این بابت در عذاب است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری زنان نیوز، از ابتدای تابستان تاکنون بیش از 3 هزار بانوی بسیجی در طرح نوجوانه های صالحین به مشهد مقدس اعزام شدند.
انتهای پیام/*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.