شباهت عجیب تکنیک‌های عملیات روانی صهیونیست‌ها با مزدورانشان در ایران اینترنشنال

انتشار آماتور تصاویر جعلی از سوی اکانت‌های صهیونیستی یادآور شگرد شبکه‌های ضدایرانی همچون اینترنشنال در اغتشاشات سال گذشته است.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از تسنیم: رژیم صهیونیستی در حملات مرگبار خود به غزه در جنگ 22روزه در سال 2008 و جنگ 50روزه در سال 2014، سعی در سانسور و نرسیدن اخبار جنایاتش به مردم دنیا داشت اما این دوره با توجه به غافلگیری در عملیات طوفان‌الاقصی، به‌جای سانسور سعی در مظلوم‌نمایی و انتشار اخبار جعلی مانند کشتن کودکان و زنان از سوی نیروهای فلسطینی دارد.

البته تشت رسوایی صهیونیست‌ها این بار خیلی سریع بر زمین خورد؛ خبرنگار شبکه i24 اسرائیل که خبر سر بریدن 40 کودک توسط حماس را مطرح کرده بود، مدعی شده که صرفاً شنیده‌های خود را بازگو کرده است! یا عکسی از پرچم داعش که مدعی بودند در مقر حماس کشف شده است، ساختگی‌بودنش خیلی زود برملا شد؛ BBC و CNN هم در گزارش‌هایی دروغ بودن این شایعه را تأیید کردند.

تصویر ساختگی از پرچم داعش در مقر حماس که خبرنگار اینترنشنال منتشر کرده است

در تصویر پایین یک اکانت صهیونیستی مدعی شده است که حماس جسد کودکی را سوزانده است؛ اما برخی اکانت‌های انگلیسی‌زبان در توئیتر نوشتند که تصویر منتشرشده جعلی و با هوش مصنوعی درست شده است!

انتشار آماتور تصاویر جعلی به این شکل از شگردهای شبکه‌های ضدایرانی همچون اینترنشنال در اغتشاشات سال گذشته بود؛ شبکه‌‌ای که بعد از توافق ایران و عربستان و همچنین انتقال دفتر آن از لندن به واشنگتن، اخباری مبنی بر تغییر کارفرمایش  و حمایت مالی توسط رژیم صهیونیستی از آن به گوش رسید.

محمد منظرپور، سردبیر سابق شبکه اینترنشنال چندی پیش گفته بود که مدیریت این تلویزیون از سعودی‌ها به اسرائیل انتقال یافته است و موساد پشت این شبکه است! افزایش مصاحبه‌های این شبکه با سران رژیم صهیونیستی همچون "بنیامین نتانیاهو و وزیر امور استراتژیک" کابینه وی؛ مؤیدی بر همین ادعاست.

از سویی همزمان با عملیات "طوفان‌الاقصی" گزارشگران اینترنشنال به‌صورت ویژه‌ای در اورشلیم مستقر شدند و در حال انتشار اخبار و گزارش‌های لحظه به لحظه با رنگ و لعاب جانبدارانه در جهت صهیونیست‌ها هستند؛ شباهت شگردهای تبلیغاتی اکانت‌های صهیونیستی با رفتارهای اینترنشنال در زمان اغتشاشات، نشان می‌دهد که یک ذهن واحد درحال تکرار و امتحان دوباره همان ایده‌هاست!

انتهای پیام/*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.