وضعیت این روزهای غزه و حملات رژیم صهیونیستی

عبدالرحیم انصاری در رشته توئیتی درباره وضعیت این روزهای غزه و حملات رژیم صهیونیستی نوشت:

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از مشرق : جنگ کم کم وارد مراحل حساس خود میشود؛ احتمالا فردا حملات هوایی به غزه افزایش یابد تا زمینه تهاجم زمینی فراهم شود؛ صهیونیستها امروز دیوانه وار بیمارستانها و خبرنگاران را هدف قرار دادند؛ تنش در مرز لبنان درحال افرایش، و شهرکهای اشغالی هم اکنون زیر باران راکتها قرار دارند!

نقش حزب الله به تدریج درحال پر رنگ شدن است؛ حماس هم امروز با موشکی قوی تر و دوربُرد تر حیفا را هدف قرار داد تا نشان دهد شگفتانه های زیادی برای روزهای آتی دارد؛ اسرائیل ناموس آمریکا است و یک روز پس از سفر وزیرخارجه بایدن، وزیر جنگش هم وارد سرزمینهای اشغالی شد؛ شرایط پر تنش است!

رژیم صهیونیستی ضربه کاری را دریافت کرده و توقف جنگ به هر شکلی جز نابودی حماس را باختی مفتضحانه برای خود میداند؛ ظاهرا حمله زمینی به غزه را تصویب کرده و چراغ سبز را از آمریکا دریافت نموده اند؛ فعلا تصورشان این است که میتوانند غزه را بگیرند!

رزمندگان فلسطینی اگرچه از تجهیزات زرهی تقریبا بی بهره اند، اما روی زمین حرف بیشتری برای گفتن دارند؛ محور مقاومت البته قرار نیست حماس و جهاد اسلامی را تنها بگذارد؛ در محور مقاومت این باور وجود دارد که اسرائیل حریف آنها نمیشود.

آمریکا به اسرائیل اطمینان داده تا با خیال راحت غزه را در نوردد، و چنانچه حزب الله وارد شد آمریکایی ها با او مقابله میکنند؛ در این سوی میدان اما کسی برای حرف های آمریکا تره هم خُرد نمیکند؛ مقاومت موشک هایی دارد که خیلی بزرگ، خیلی کلفت، دارای قُطر و دارای ضخامت است!

این جنگ به دلیل شکست فضاحت بار اسرائیل برای آنها حیثیتی است، برای مقاومت اما هنوز حیثیتی نشده؛ ولی اگر بصورت جدی وارد شوند آن وقت برای مقاومت هم حیثیتی خواهد شد به نحوی که حتما باید یک برنده مسلم داشته باشد؛ چنین جنگی البته به شعله ور شدن غرب آسیا می انجامد.

آنوقت مقاومت به سوی اخراج آمریکا و حذف اسرائیل میرود؛ همانطور که گفتم حیثیتی است؛ بکش تا نمیری! یکی باید شکست مفتضحانه را تجربه کند؛ آن طرفی که شکست خواهد خورد یقینا صاحبان این منطقه نیستند. جنگ خوب نیست، کسی استقبال نمیکند؛ اما مقاومت ترسی ندارد. برای پیروزی اسلام دعا میکنیم.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.