حزب الله لبنان:کشتارغیرنظامیان و تجاوز به امنیت کشور بی پاسخ نمی‌ماند

روابط عمومی حزب الله لبنان جنایت نطامیان اشغالگر صهیونیستی علیه اصحاب رسانه را به شدت محکوم و اعلام کرد که تجاوز به امنیت کشور لبنان بی پاسخ نمی‌ماند.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از تسنیم :  روابط عمومی حزب الله لبنان امروز جمعه با صدور بیانیه‌ای جنایت نظامیان اشغالگر صهیونیستی علیه اصحاب رسانه را به شدت محکوم و اعلام کرد که این تجاوز ادامه جنایات قبلی اشغالگران علیه اصحاب رسانه در لبنان و فلسطین است.

حزب الله افزود: دشمن صهیونیستی به سیاست جنایتکارانه خود در تجاوز به غیرنظامیان و خبرنگارانی که در منطقه مرزی لبنان با فلسطین اشغالی شاغل هستند، ادامه می‌دهد.

در این بیانیه آمده است: حزب الله جنایت جدید نظامیان رژیم اشغالگر  صهیونیستی در نزدیکی منطقه «العباد» علیه اصحاب رسانه که منجر به شهادت یک غیرنظامی شد را به شدت محکوم می‌کند و این تجاوز را ادامه جنایات قبلی رژیم اسرائیل علیه اصحاب رسانه در لبنان و فلسطین می‌داند.

در ادامه بیانیه حزب الله آمده است که جنایت علیه اصحاب رسانه با هدف جلوگیری از انتقال حقیقت، پوشش و مستندسازی جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان و بی‌گناهان انجام می‌شود.

حزب الله اظهار داشت: همانطور که از همه نهادهای رسانه‌ای، اتحادیه‌ها و انجمن‌های حرفه‌ای و بشردوستانه می‌خواهیم این جنایات را محکوم کنند، مجدداً تأکید می‌کنیم که کشتار غیرنظامیان و حمله به امنیت کشور ما بدون پاسخ و مجازات نخواهد ماند.

انتهای پیام/* 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.