عامل اصلی در جنایات فلسطین کیست ؟

" جو بایدن " این سیاستمداری از کارافتاده و نیمه دیوانه ! می گوید از هر گونه کمک به صهیونیست های غاصب فلسطین دریغ نخواهند کرد.قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد در محکومیت فرزند ناخلف خود را وتو می کند.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز، علی محمد کریمیان در یادداشتی به این سوال که « عامل اصلی در جنایات فلسطین کیست ؟» پاسخ داد و نوشت: 

آمریکا جنایتکاری با کارنامه ای سرخ از خون میلیون ها مظلوم است که فرزند خوانده خود رژیم منحوس و غاصب صهیونیستی را تغذیه و تجهیز می کند و هم در ننگی که این رژیم سفااک و غاصب که به کمک خود بوجود آورده و مردم مستقر در بیمارستان المعمدانی را به خاک و خون کشیده و هزاران نفر را کشده و زخمی برجای گذاشته  اعلام حمایت می کند. جوبایدن رییس جمهور آمریکا سریع بعد از این جنایت بمباران بیمارستان المعمدانی در فلسطین اشغالی حضور پیدا می کند و نخست وزیر جانی آن را در آغوش می کشد و بی شرمانه به دنیا اعلام می کند که ما تا آخر کنارشان ایستاده و از این خون آشامان حمایت می کنیم.

" جو بایدن " این سیاستمداری از کارافتاده و نیمه دیوانه ! می گوید از هر گونه کمک به صهیونیست های غاصب فلسطین دریغ نخواهند کرد.قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد در محکومیت فرزند ناخلف خود را وتو می کند. از ارسال کمک ها از قبیل مواد غذایی و دارویی به نوارغزه جلوگیری می‌کند.مانع انتقال مجروحین و مصدومان حمله های دیوانه وار هواپیماهای رژیم منحوس صهیونیستی به مصر می شود.

انواع سلاح های سنگرشکن و موشک های مدرن را به فلسطین اشغالی ارسال می کند.نیروی نظامی می فرستند.از هرگونه کمک مالی و نظامی و رسانه ای به این دژخیمان دریغ نمی کند. در حدی که می گویند کار خودشان بوده ، این حربه منسوخی که در ایران استفاده می کردند و اقدام به کشدن افراد از قبیل کودک و نوجوان و پلیس و مردم در فتنه ها می کردند و بعد از طریق رسانه‌ها و ماهواره مطرح می کردند،کار خودشان است، حالا در نوارغزه مردم را به خاک و خون می کشند و بعد اعلام می کنند، کار خودشان است.و بعضاً ابلهانی هم پیدا می شوند که این دروغ بزرگ و تبریه کردن را می پذیرند.

حال باید دید مدعیان حقوق بشر و سازمان های بین المللی چه اقدامی می کنند.از طرف دیگر آیا کشورهای اسلامی جرأت و جسارت گرفتن یک تصمیم عاجل را دارند یا نه ؟! حدود دو میلیارد مسلمان در جهان زندگی می کنند ، مسلمانان جهان به خیابان ها ریخته اند و از فلسطین ها حمایت می کنند.این اعلام حمایت بی تاثیر نیست اما دولتمردان باید جرأت و جسارت تصمیم‌گیری را داشته باشند و در برابر این قداره بند بایستند  و بر مجامع بین المللی فشار بیاورند که چنین انتظاری از سردمداران بی کفایت ،انتظاری بی جاست. باید جهاد تبیین در سراسر جهان صورت گیرد ( جهادی که واجب عینی و فوری و قطعی است) تا مردم جهان نسبت به این جاهلیت مدرن و این جنایات سبوعانه آگاه شوند و مسبب و بانی و عامل اصلی را بشناسند و در تسریع افول آن اقدام کنند. ان شاالله سقوط و نابودی این رژیم دست نشانده ،شروع شده و نزدیک است.

 

انتهای پیام/* 

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.