سرلشکر موسوی: اقدامات وحشیانه‌ رژیم صهیونیستی در نوار غزه کوچک‍ترین ارزش نظامی ندارد

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه این اقدامات وحشیانه‌ای که این روزها در نوار غزه انجام می‌شود، کوچک‍ترین ارزش نظامی ندارد، گفت: بمباران هوایی بر روی مردم بی‌دفاع، بی‌پناه و بی‌سلاح در خانه، مدرسه، اماکن عمومی، بیمارستان، به اندازه یک ثانیه‌ای که آن مردان بزرگ موانع اطلاعاتی و عملیاتی این رژیم منحوس را درهم کوبیدند، نیست و آن شکست را نمی‌تواند ترمیم کند.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از فارس : امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در آیین افتتاح و بهره‌برداری از طرح 744 واحدی منازل سازمانی نیروی زمینی ارتش با عنوان مهر ولایت در سقز، بانه و چند شهر دیگر کشور، با اشاره به عملیات طوفان‍الاقصی، گفت: ۱۵ مهر و عملیات طوفان‍الاقصی نقطه عطفی در مبارزات آزادی بخش فلسطین بود که اضمحلال رژیم نحس و کودک‌کش صهیونستی را سرعت بخشید.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) که فرمودند: شکست رژیم صهیونیستی در ۱۵ مهر قابل ترمیم نیست، افزود: این اقدامات وحشیانه‌ای که  این روزها در نوار غزه انجام می‌شود، کوچک‍ترین ارزش نظامی ندارد؛ بمباران هوایی بر روی مردم بی‌دفاع، بی‌پناه و بی‌سلاح در خانه، مدرسه، اماکن عمومی، بیمارستان و... به اندازه یک ثانیه‌ای که آن مردان بزرگ موانع اطلاعاتی و عملیاتی این رژیم منحوس را درهم کوبیدند و عبور کردند، نیست و آن شکست را نمی‌تواند ترمیم و جبران کند.

فرمانده کل ارتش ادامه داد: این جنایات و اقدامات وحشیانه و نسل‌کشی در غزه، یک بار دیگر ماهیت واقعی آمریکا و ادعاهای حقوق بشری شیطان بزرگ را نشان داد و مجدداً مسأله  فلسطین را به عنوان مسئله اول جهان اسلام و حتی دنیا مطرح کرد.

 سرلشکر موسوی با تأکید بر اینکه عملیات طوفان‌ الاقصی، مقاومت جانانه این روزهای مردم غزه و حمایت‌های آزادی‌خواهان جهان، قدرت خداوند و برندگی شمشیر مظلومیت مقتدر را یک بار دیگر نشان داد، تصریح کرد: نابودی کامل رژیم صهیونیستی زودتر اتفاق خواهد افتاد و این خانه عنکبوت فرو خواهد ریخت و ما هم به این مسأله امیدوار هستیم.

وی در ادامه، ضمن تشریح اقدامات ارتش در احداث منازل مسکونی و سازمانی برای کارکنان ارتش، گفت: نیروی زمینی ارتش در امر ساخت مسکن ویژه همکاران پیشرو بوده و امیدواریم در یک برنامه 5 ساله بتوانیم مشکلات مسکن کارکنان را برطرف کنیم.

فرمانده کل ارتش افزود: در قالب این طرح، حل مشکل مسکن همرزمان عزیز با سنوات 25 سال و بالاتر در اولویت قرار دارد و نیز برنامه‌ریزی شده تا با ساخت 60 هزار واحد مسکن شخصی، دغدغه مسکن کارکنان ارتش برطرف شود.

پایان پیام/

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.