دبیرکل جنبش النُجَباء عراق: مذاکره با شیطان سودی ندارد/ به جهاد ادامه خواهیم داد

دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی النُجَباء با اشاره به جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی و آمریکا در غزه، بر ادامه جهاد علیه دشمنان تاکید کرد و هرگونه تحرک جهت دستیابی به راه‌حل سیاسی با شیاطین مستکبر را تلاشی بی‌فایده و ناشی از توهم دانست.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از ایرنا  به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی النُجَباء، شیخ «اکرم الکعبی» دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی النُجَباء در پیامی ضمن استشهاد به آیات نورانی قرآن کریم، خطاب به دشمنان محور مقاومت اعلام کرد: با ایمانی راسخ و بدون ذره‌ای هراس، به مصاف درنده‌خویان می‌رویم و ارزشی برای تهدیدهای شما قائل نیستیم؛ چرا که ما عاشقان شهادت و پیرو آزادگانیم.

شیخ «اکرم الکعبی» بخشی از پیام قبلی خود در اعلام جهاد علیه اشغالگران آمریکایی را بار دیگر تکرار کرد و نوشت: نه متوقف می‌شویم، نه تن به سازش می‌دهیم و نه عقب‌نشینی می‌کنیم.

وی ادامه داد: هرکس گمان می‌برد که راه‌حل‌های سیاسی نتیجه‌بخش خواهد بود، دچار توهم است و باید چشم خود را باز کند تا جنایتگری آمریکا و صهیونیسم، قتل کودکان و غیرنظامیان، محاصره و گرسنگی‌دادن و همچنین نقض فاحش انسانیت را در غزه تماشا کند.

دبیر کمیته هماهنگی گروه‌های مقاومت عراق در پایان تاکید کرد: تلاش برای دستیابی به راه‌حل سیاسی با چنین شیطان جنایتکار و متکبری، سودی ندارد. تنها راهکار، از بین بردن آن است تا کشورمان روی آرامش ببیند و از گزند دسیسه‌ها و فتنه‌ها در امان بمانیم.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.